obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Slecht beeld bepaalde kanalen
Devesh
Zijn er nog meer mensen die slecht beeld ervaren. op de volgende kanalen had ik een s004 error 34. 53. 98. 134. 351
Online of m7 is hier mee bezig geweest en nu heb ik daar weer beeld maar wat voor beeld.
Wazig blokkering ultra ultra lage kwaliteit zeg maar.
Het gekke is dat als ik bv 351 opzet food networking dan is het beeld meteen slecht na ongeveer 40 sec knippert het beeld en word de kwaliteit iets beter en dan knippert het beeld 40 sec later weer en het beeld word weer iets beter en scherper dit gaat zo een half uur door en dan loopt het beeld vast

Volgens online zou het aan mijn LAN kabel liggen deze vervangen probleem bestaat nog steeds toen zou het ASN mijn HDMI kabel liggen ook vervangen en ja je raad het al probleem bestaat nog steeds alles is verder al eens vervangen van alle bekabeling tot modem en decoder
Online zegt nu dat ze niks meer van hun kant kinnen doen er moet een monteur langs komen

Ik vraag me af wat die goeie man moet doen wat ik al niet gedaan heb ik ben er nogsteeds van overtuigd dat het probleem bij online zelf ligt want de rest ban alle zenders zijn wel allemaal glas helder en die lopen niet vast
maar de back office is er heilig van overtuigd dat die man het op gaat lossen
 
Devesh
Niemand ???
 
Lutz
Wat wil je meer? Een monteur komt vermoedeilijk binnen 2 weken langs.
Dan zal bekend zijn wat er mis is. Wij zijn hier vrijwilligers.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Devesh
Dat vraag ik toch niet of je vrijwilliger of nonteur of iets anders bent wijsneus

Als je mijn verhaaltje leest staat meteen boven in de VRAAG

Dus als je het verhaaltje engelezen heb vraag ik of er meer mensen last van slechter hebben maw vraag ik zouden jullie even willen kijken

Niks meer niks minder
 
Devesh
Nou monteur geweest en zo als verwacht ligt het niet bij mij in huis maar bij online zelf
 
MelskeH
Hallo, Ben je nog altijd klant bij Online.nl Zo ja dan heb ik een vraag aan je. Heb je de M7 MZ-101 direct aangesloten op de Internet modem (Zyxel) ?? of via een switch ??

Ik heb hetzelfde probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht beeld bepaalde kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
SLECHT !!!!! Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 07 feb 2016
Advertentie