Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
nummer van mobiel
gerda
hallo ik ben gerda en wil graag wat weten,wij hebben nu prepaid en willen naar abbonemend toe, kun je dan je nr houden,het gaat over orange.Wie kan mij hier wat over zeggen?

Wanabo
De Opta (telecom waakhond) heeft nummerportering (meenemen eigen nummr) geregeld. Mits het een actief nummer is.

Naar welke aanbieder je dan overstapt en met welke abonnementsvorm is niet belangrijk.

Meer hierover op de website van Kassa <-

Zag nog een mooie uitleg op --> Bol.com nummerbehoud <--
Gewijzigd door Wanabo op 30 September 2006, 08:06
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

gerda
ik bedoel wel, we hebben nu preapaid orange, en willen naar een abbonement van orange.Dat het goed begrepen word.En klanten serves is niet gratis bij orange.

bietenbrug

Wanabo schreef:
De Opta (telecom waakhond) heeft nummerportering (meenemen eigen nummr) geregeld. Mits het een actief nummer is.

Naar welke aanbieder je dan overstapt en met welke abonnementsvorm is niet belangrijk.

Meer hierover op de website van Kassa <-

Zag nog een mooie uitleg op --> Bol.com nummerbehoud <--

Bovenstaande laat Orange mij ook weten: "als een nummer niet meer actief is, kan er geen nummerbehoud geregeld worden."
Door een fout van T-mobile / Orange ben ik nu al 2 weken niet meer bereikbaar op mijn "oude" Orange nummer. Op 16 juni was telefonisch de aanvraag al gedaan. Maar toen..! : formulieren kwijt (?) "Er is niks bekend bij ons, het wordt geregeld binnen 24 uur en u hoeft niets te doen, we zijn er nog mee bezig" en nog veel meer van dit soort (onzin) verhalen en leugens. Ze sturen me van het kastje naar de muur: T-mobile legt het probleem bij Orange en verwijst mij weer naar hen.
Kortom: je mag dus blij zijn als nummerbehoud geregeld wordt binnen 14 dagen, maar ik houd rekening met 3 weken.

Hoe moeilijk is om een nummer te koppelen aan een simkaart?
Gewijzigd door bietenbrug op 01 July 2008, 10:11

rrozema
Dat gebeurt overal hoor. Ik heb net precies hetzelfde meegemaakt bij de overgang van Telfort naar T-Mobile. Daar zijn ze inmiddels al mijn brief en een fax 'kwijt' die ik ze gestuurd heb om met nummer behoud over te stappen. Alles zou geregeld worden door T-Mobile... Met als gevolg dat ik nu dus minstens 3 maanden lang 4 abonnementen moet betalen in plaats van 2. In een keer alle winst weg die ik de komende 2 jaar zou maken door over te stappen. En bedankt, T-Mobile!

Ik kreeg toen ik me hierover beklaagde wel 10 euro korting op de eerste maand betaling van 1 van mijn nieuwe abonnementen. Alsof dat ene tientje nog iets uitmaakt op alle extra kosten die ik door hen heb: 3 x 2 x 27,5 = 165 euro down the drain...

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummer van mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wifi valt weg op mobiel Eigen modem configuratie en problemen : 24 06 Jan 2016
mobiel site Wat ontbreekt er op dit forum? : 13 29 Dec 2014
foto,s versturen met mobiel via online! Algemeen : 3 24 Nov 2013
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 Oct 2013
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) Eigen modem configuratie en problemen : 13 30 Oct 2012
Advertentie