Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
|
Draadloos en eigen DHCP server
|
|
| Thewizzz |
Geplaatst op 06 December 2011, 18:46
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 06 Dec 2011 |
Dag iedereen, Ik heb vandaag het nieuwe Huawei HG665D mogem gekregen. Nu draai ik zelf een 2008r2 dhcp, dns dc etc... Ik heb dus het draadloos netwerk ingesteld en de dhcp server van het modem uitgezet. Bedraad krijg ik keurig netjes een ipadres. Draadloos krijg ik wel verbinding met het netwerk maar geen ip-adres. Sluit ik dit alles weer op mijn andere Vigor 2710n aan werkt het meteen. Ik heb ook al gekeken voor de dhcp relay maar heeft geen invloed. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos en eigen DHCP server', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server | Algemeen | : 4 | 30 Jun 2019 |
| Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? | Zyxel configuratie en problemen | : 1 | 07 Jan 2018 |
| Eigen apparatuur gebruiken | Huawei configuratie en problemen | : 7 | 11 Oct 2017 |
| DHCP uitzetten | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 3 | 24 Mar 2017 |
| DHCP wordt automatisch statisch | Zyxel configuratie en problemen | : 4 | 27 Feb 2017 |