Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
Pagina 2 van 2: 12
|
Vreemde storing digitale televisie
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 February 2012, 00:25
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Heb je het probleem uitsluitend op dat bewuste kanaal "EEN" of ook op andere kanalen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Roroko |
Geplaatst op 02 February 2012, 05:32
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Het probleem ligt uitsluitend op kanaal een. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 February 2012, 09:43
|
Het lijkt er echt op dat er ergens een storingsbron zit die je signaal stoort. Je hebt al enkele mogelijke oorzaken uitgesloten. De antenne verplaatsen of vervangen door een betere lijkt mij de logische, volgende stap. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de KPN buitenantenne (haaienvin). Die hangt bij mij op zolder onder het nok van het dak. En vergeet niet te investeren in een deugdelijke coax kabel. Dat maakt ook veel uit. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Roroko |
Geplaatst op 02 February 2012, 13:34
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Ik heb Online zojuist gebeld en een buitenantenne besteld. (gratis bij Online) Hopen dat dat de storing verhelpt. Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 17 2012 10:25:13: Er is iets heel vreemds gebeurt. Nadat ik Online had gebeld om een buitenantenne te bestellen is opeens de storing verdwenen. Het beeld is sindsdien niet meer weggevallen. Ik heb de buitenantenne trouwens nog niet ontvangen, misschien heeft Online iets gedaan waardoor mijn ontvangst is verbeterd maar daar heb ik geen bericht van gehad. Gewijzigd door Roroko op 17 February 2012, 09:25 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 17 February 2012, 13:16
|
Dat is nu de wondere wereld van Digitenne.. Maar gelukkig ben je nu van die storing af. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
nokowow |
Geplaatst op 10 February 2013, 12:35
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
Omdat dit nog niet helemaal behandelt is. Ben ik alvast begonnen. Getest de tft-711 van Lenco.(de kleine lcd tv kpn) tv-Software versie 2.2 Met ingebouwde cam conax , werkt met online kaart en waardeert deze ook op. Kaart Moet je zelf op maat knippen was ff een risico ,maar dat heb ik maar genomen. De losse cams- ci module zijn ook verwisselbaar ook getest en waardeert ook op. Getest met een Sony lcd 2009. Getest Kaartwissel Digitenne -Online kaarten Op een dag Had ik Online....
Eindeloos Genieten Nu Ziggo en weer ex klant Telfort en Online |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vreemde storing digitale televisie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Storing 21-2-2018 Geen internet | Storing | : 6 | 27 Feb 2018 |
digitale telefonie via online met zyxel | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 2 | 12 Sep 2017 |
Vreemde Latency | Snelheid | : 7 | 30 Apr 2017 |
Storing | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2016 |
Advertentie