Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Mijn internet doet het niet!! voip licht brand rood
|
|
Rainy |
Geplaatst op 25 January 2012, 15:11
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jan 2012 |
hoi Mijn internet doet het niet sinds gisteren alle lichten blijven continu groen branden gewoon normaal afentoe knipt het de wifi ff maar alleen de voip licht is sinds gisteren rood en nu heb ik geen internet of telefoon meer. heb alles al geprobeerd stroom er af reset knop echt alles waar zou dit aan kunnen liggen ps heb trouwens een huawei hg655d modem alvast bedankt mvg groet Rainy |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 January 2012, 21:19
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Modem kan defect zijn. Of er is een storing gaande bij Online of in de telefooncentrale. Of je hebt niet betaald... Ik adviseer je om te bellen met de helpdesk. Dat gaat nu eenmaal veel sneller. Desnoods via de buren of zo. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Rainy |
Geplaatst op 25 January 2012, 22:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jan 2012 |
kreeg vandaag pas een nota binnen dat ik moest betalen binnen 3dagen maar gisteren deed me internet het al niet en normaal geeft die wel aan als ik afgesloten ben met een scherm van online dat ik kan betalen via ideal |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 January 2012, 23:51
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat je ook met Ideal kan betalen, wist ik niet. Anders met spoed overmaken. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn internet doet het niet!! voip licht brand rood', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 10 Dec 2020 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Advertentie