obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Smart tv aansluiten op livebox...
acidburns
Sinds een eeuw heb ik (draadloos) internet via een livebox (wanadoo> orange> t-mobile)

Nu heb ik echter een smart tv welke ik via een kabel wil aansluiten op de livebox.

De netwerk kabel zit in de tv en in de "gele" poort van de livebox. Tevens knippert het kleine groene ledje naast de stekker van de kabel in de lb.

Maar mijn tv blijft zeggen dat er geen verbinding is. (panasonic Viera)

In de instellingen van de livebox kan ik ook niet vinden, maar zal deze gele poort toch ergens moeten activeren...

help svp please.....heb al alles geprobeert
 
I R Baboon
Staan de netwerkinstellingen van de TV op automatisch of op DHCP?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
acidburns
beide al geprobeert.....kan alleen nog proberen of het probleem in de kabel zit....anders weet ik het echt niet..
 
I R Baboon
Bekabelde netwerken functioneren normaal automatisch.
Je hoeft vaak geen instellingen te plegen om ze te laten functioneren.

Een andere kabel proberen is geen slecht idee van je.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smart tv aansluiten op livebox...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie