obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
DHCP uitschakelen
Webarcher
De Livebox deelt nu automatisch IP adressen uit. Wil nu dat mijn Wireless Router dat gaat doen. Wat moet ik nu instellen op de Livebox om ervoor te zorgen dat hij geen IP adressen meer uitdeelt? Gewoon DHCP stoppen? Moet ik nog meer doen? Moet ik nog extra zaken daardoor op mijn wireless Router instellen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DHCP uitschakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
DHCP uitzetten Speedtouch 706 configuratie en problemen : 3 24 mrt 2017
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Toegankelijkheid van netwerkrouter via internet uitschakelen Huawei configuratie en problemen : 5 17 mei 2015
router uitschakelen Frequently Asked Questions : 6 10 mei 2015
Advertentie