Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
internet valt na ca 10-15 uur uit.
|
|
paddiel |
Geplaatst op 22 April 2012, 21:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22 Apr 2012 |
Wizz kids ik heb een Cisco WAG 320N modem router, op Lan 2 heb ik aangesloten een 1 Gb switch van Zyxel en daar aan een tweede accespoint een Sitecom WIFI router.. Op Lan 1 heb ik een Siemens S450IP telefoon aangesloten. Bij het starten van de modem heb ik zeker een aantal uren perfect internet en ook de telefoon funtioneerd naar behoren, echter na ca 10 -15 uur wil de modem de ASDL uitschakelen en wordt daarna ook niet meer wakker.. Ik heb nu zeken bijna 3-4 weken de mogelijke instellingen gewijzigd maar geen resultaat, hij gaat na ca 10-15 uur in coma. De modem heb ik pas nieuw. Nu heb ik de mogelijkheid op een nieuwe abonement met gratis een huawai modem, echter ook deze modem gaat downunder na ca 12-15 uur. Ik weet het niet meer, misschien jullie wel? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt na ca 10-15 uur uit.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie