Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Storing internet?
|
|
rowen11 |
Geplaatst op 26 April 2012, 06:48
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 22 Feb 2011 |
Vanmorgen stond het lampje van internet op de modem ineens op rood, aan en uit heeft niet geholpen. Is er een storing, gebied 8162, plaatst Epe?? Gr. Rowen |
|
|
renegade66 |
Geplaatst op 26 April 2012, 13:53
|
Activiteit Berichten: 22 Lid sinds: 23 Aug 2009 |
er zijn problemen in heel nederland, het belachelijke is dat er uitgelopen werkzaamheden zijn en hier naar geen enkele klant over is gecommuniceerd. tevens is de helpdesk totaal niet te bereiken en als je al ruim 20 minuten in de wacht hangt wordt je er uitgeknikkerd. dit is mij nu 3 keer overkomen en dit pik ik dus niet. er worden totaal geen kosten vergoed. deze klant zijn ze nu echt kwijt, dit was de absolute druppel. wat een kl*tebedrijf is dit. |
|
|
rowen11 |
Geplaatst op 26 April 2012, 14:01
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 22 Feb 2011 |
Er kan natuurlijk altijd wat misgaan en eigenlijk ben ik redelijk tevreden over online maar hou nu de boel actueel zou ik zeggen, geef dingen aan als hoelang, wat en hoe. Maar goed, zal wel teveel gevraagd zijn. Dagje geen internet thuis is te overzien, blijf nog wel ff op mijn werk :-) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie