obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Adsl lijn ineens verdwenen ?
carol
Afgelopen donderdagmorgen gaf het Speedtouch 706 modem ineens een flinke tik en was zowel de telefoon als de Adsl verbinding verdwenen.
Omdat het modem al een tijdje kuren had maar eens het 712 modem dat hier al een tijdje lag geprobeerd met als resultaat dat de boel nog niet werkte.
Online opgebeld en die kwamen de dag erop met de conclusie dat mijn modems de geest gegeven hadden. Vandaag heb ik een nieuw modem ontvangen te weten de Huawei HG655d, echter geeft dit modem ook geen DSL verbinding aan. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ? Is ook dit modem stuk of zijn er lijn problemen bij Online, heb al twee jaar Online op dit adres en heb er nog nooit een probleem mee gehad..
 
Lutz
Ik zou mij het volgende kunnen voorstellen: Online is bezig van ADSL2 naar VDSL te upgraden. Stel dat ze nu bij jouw aansluiting in de wijkcentrale een fout hebben gemaakt. Oplossing: vraag online eens een lijntest te doen. Ten tweede kan je om een monteur vragen, die kan dan meten, of je wel of niet ADSL signaal hebt. Zo een monteur is gratis mocht het probleem aan de kant van Online liggen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Er zal vast meer aan de hand zijn, dan alleen kapotte modems.
Er moet altijd het DSL lampje gaan branden. Ongeacht of je een verbinding hebt met het internet of niet.

Het belangrijkste wat je zelf kan doen, is je eigen aansluiting nalopen.
Misschien is er draadje los of zit een stekkertje niet goed.

Als je zeker weet dat bij je thuis alles in orde is, moet je vragen om een monteur.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
carol
Ik heb gisteren de telefoon aansluiting nagelopen en daar is in mijn ogen niets mee aan de hand, zit al twee jaar zoals het zit en heeft altijd gewerkt. Ook de aders verwisselen gaf geen resultaat.

Gisteren wederom contact gehad met Online en er is wederom een dossier aangemaakt voor de technische dienst. Wat me wel verbaasde was dat ik vandaag de KPN aan de telefoon had of het uitkwam dat ze een monteur stuurden. Dus ik ben heel erg benieuwd of die iets gaat vinden...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Adsl lijn ineens verdwenen ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Advertentie