Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Traag internet na het gebruiken van internet
P Sluis
Hallo,

Ik heb al sinds een jaar hetzelfde probleem;
Na het kijken van een paar video's op youtube of downloaden van een bestand (grootte: ~200-400mb+) doet mijn internet erg traag.
Mijn modem is Speedtouch 706(heb deze modem geloof ik 2 jaar), ik gebruik Orange/Online al sinds 2008, maar sinds oktober/november 2011 trad deze probleem op en ik dacht dat het met tijd wel weg zou gaan, maar dit gebeurde helaas niet. Ik gebruik wifi op al m'n apparatuur.
Wanneer deze probleem optreedt, heeft m'n broertje ook last van traag internet. (ook verbonden via wifi) Ook mobiele telefoons die gebruik maken van de wifi werken traag.

Kan iemand me hierbij helpen? Bij voorbaat dank!

I R Baboon
Heb je al eens de 706WL gereset naar fabrieksinstellingen?
Heb je ook last van het probleem als je via een netwerkkabel verbonden bent?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

P Sluis
Ik heb het nog nooit gerest naar fabriekinstellingen, wat voor gevolgen heeft het? Moet ik dan internet weer opnieuw gaan instellen? of.. werkt het dan gelijk weer? En hoe moet ik dat doen?

Heb het nog niet getest of 't t zelfde is met een netwerkkabel

I R Baboon
Een reset naar fabrieksinstellingen is je modem terugzetten naar de toestand toen je hem voor het eerst uit de doos pakte.

Bepaalde dingen zoals WIFI of poort regels moet je opnieuw instellen als je die ooit verandert hebt.
Verbinding en telefonie gaat automatisch.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet na het gebruiken van internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 Nov 2019
Advertentie