obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden
Lutz
Ondanks dat ik het vinkje heb aangezet onthoudt Firefox het wachtwoord van deze site niet, terwijl hij dat voor andere fora wel doet. Hoe kan ik dat alsnog forceren?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Kijk eens bij de opgeslagen wachtwoorden in Firefox.
Als daar die van dit forum erbij staat, moet je die even wissen.
En dan opnieuw aanmelden op het forum na een CRTL+F5.
Als het goed is, zal Firefox je dan vragen om het wachtwoord te onthouden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wanabo
Bezoek je de site via https? Dan wil wachtwoord opslaan in FF ook wel eens moeilijk doen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lutz
Nee, ik bezoek deze site met http.

Vanuit de laptop met Windows 7 en firefox (en wachtwoord wordt onthouden)
Vanuit ubunto desktop en firefox (en wachtwoord wordt niet betrouwbaar onthouden)

Maar ik kom niet zo vaak bij mijn desktop...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Is denk ik een cookie probleem met FF op Ubuntu.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lutz
Ik heb een ander vermoeden: ik lees dit forum op verschillende computers. Het lijkt, als ik de computer niet wissel, dat het wachtwoord wel bewaard blijft. Lees ik eerst op computer a en later op computer b, dan gaat het mis.

Intussen heb ik het wachtwoord geleerd en kan het vloeiend intikken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Het probleem heeft een paar dagen in mijn achterhoofd lopen zeuren maar ik denk nu wel te weten hoe het komt.

Bij de instellingen van dit forum kan ik aangeven of inloggen vanaf meerdere computers toegestaan is. Aangezien dit een een veiligheidsrisico is staat deze optie uit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lutz
Dus daar is over nagedacht? Dan vindt ik het prima zo en zoek niet verder.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie