obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten en NAT loopback probleem
FredF
Ik heb de laatste al 10 maal geprobeerd
 
I R Baboon
Plaatjes kunnen te groot zijn..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
FredF
Ik heb niet zoiets als een uploadsite, kan ik het ook mailen?
 
FredF
Het plaatje is maar 181 kb
 
I R Baboon
Ach, Teamviewer dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
FredF
Ik had nog een account bij flickr:

http://www.flickr.com/photos/21506379@N06/9644283887/
 
FredF
Teamviewer heb ik ook
 
I R Baboon
Plaatje van de poort regel ziet er goed uit. Geen fouten te zien.

Heb je bij de DMZ ook nog 192.168.1.66 staan?
Als dat zo is, die het beste even verwijderen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
FredF
Nee daar staat niets, Ik heb het modem gereset voordat ik de poorten heb ingesteld
 
FredF
Ik heb twee dezelfde Modems van Huawei van Online. Bij alle twee werkt het niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten en NAT loopback probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie