obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Random Disconnects van het Internet
SReusing
Dienst Omschrijving Snelheid (max.)
ADSL KPN ATM DSL 8Mb/1Mb
ADSL2+ KPN ATM DSL 20Mb/1Mb
SDSL KPN ATM DSL 2.3Mb/2.3Mb
Wijkcentrale
Naam:Zaltbommel-Centrum
Code:Zbm-C
Afstand:± 2050 meter
 
I R Baboon
De intrainwaardes wijken nogal af van wat je zou kunnen verwachten.
Ik denk dat je het probleem niet op je eigen netwerk moet zoeken.
En aangezien je al een nieuw modem hebt gekregen, kunnen we daar een defect uitsluiten.

De enige optie die nog overblijft, is of je in een appartement/flat/studentenhuis woont of in een standaard huis/woning.
Wellicht is dan ergens nog een telefoonaansluiting in een centrale hal/kelder/buiten.
Dan zouden we daar de oorzaak moeten zoeken naar het probleem.
Gewijzigd door I R Baboon op 29 september 2013, 14:32
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SReusing
Ik woon in een rijtjeshuis, gewoon een standaardwoning dus.

Dus u zegt dat er ergens anders nog een aansluiting bevindt en hem daar aansluiten en kijken of dat het probleem oplost?
 
I R Baboon
Als je in appartementen/flat/studenthuis woont, is vaak centraal ergens het echte hoofdaansluitpunt.
Daar gaat men van de grondkabel over naar een normale telefoonkabel naar de woningen toe.
En daar moet je als eerste naar kijken als er problemen zijn met je verbinding.

Maar bij een rijtjeshuis is dat zeer onwaarschijnlijk dat dit ook zo is.
Vermoedelijk is dit een standaard wandcontactdoos aansluiting in de woonkamer.
Je kan dat gemakkelijk zien als je de wandcontactdoos openmaakt.
Dan moet je een heleboel draden uit een vingerdikke blauwe of grijze kabel zien komen.
Dat is de grondkabel namelijk. En dat bepaald het hoofdaansluitpunt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SReusing
Heb even een foto gemaakt van de contactdoos

ye2lHP3
 
I R Baboon
Dat is inderdaad een wandcontactdoos. Alleen is die voor electra.
Je moet een telefoon wandcontactdoos hebben.

Derde van links: telecom_isra

Hier een linkje over een handige site waar het een en ander uitgelegd wordt.
En daar zie je ook zo een grondkabel.
http://www.robkalmeijer.nl/techniek/t...index.html
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SReusing
Holy S#%! ... Ik heb de van de verkeerde een foto gemaakt... Oke ja die 3e met 4 ingangen die hebben wij onder degene die ik heb gepost zitten
 
I R Baboon
Je zal moeten bellen met de helpdesk.

Zoals ik het inschat, is alles correct aangesloten.
Dan moet er een onderzoek gedaan worden naar de lijn zelf.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SReusing
Oke, ik kan hiervoor gewoon naar de helpdesk bellen met de vraag of dat ze naar de lijn kunnen komen kijken?
 
I R Baboon
Ja, je moet een zo nauwkeurig mogelijk omschrijving geven van de klacht.
Zet gerust enkele punten op papier als geheugensteuntje.
En dan gaan zij de verbinding onderzoeken op fouten/eigenaardigheden.
Zij kunnen meer/beter zien hoe je verbinding ervoor staat dan wij.
Ik ga ervan uit dat ze snel zullen zien dat er iets niet klopt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Random Disconnects van het Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 jul 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018