Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid
rookie1967
Ik heb even opgezocht maar er staat niets over de verwachte snelheid . Wel had ik destijds iemand van online aan de lijn en hij zei dat ik ong 8-9Mb zou krijgen vandaar dat ik ook 10MB internet heb besteld . 30Mb was niet beschikbaar op mijn addres .
 
CnC
Dat kan niet, als je het echt recentelijk hebt besteld dan staat in de mail met kenmerk welke begint met WCM een verwachte snelheid, dikgedrukt kopje.
 
rookie1967
Online logo

Ons kenmerk: WCM_xxxx
Uw registratienummer: xxxx

Bevestiging aanvraag
Geachte heer,

Dank u voor uw bestelling van Snel Internet 10 Mb/s + Hallo Basis + Digitale TV Direct Kijken. 24 maanden voor maar € 24,95 per maand, daarna € 34,95 per maand.
Uw bestelling is als volgt bij ons bekend:

Abonnementsgegevens:
Internet Snel Internet 10 Mb/s € 9,95 per maand
Bellen Hallo Basis € 5,00 per maand
Digitale TV DTV SINGLE € 10,00 per maand
Bijzonderheden Inclusief draadloos modem in bruikleen en Digitale TV-ontvanger of TV-insteekkaart. Gratis aansluitkosten van € 29.95.
Contractsduur 24 maanden
Totaal € 24,95 per maand

Extra diensten:
Spam- en virusfilter Spam- en virusfilter € 0,00 per maand
Draadloos modem Inclusief, in bruikleen € 0,00 per maand
Totaal € 0,00 per maand


Totaal abonnement en extra diensten: € 24,95 per maand
De totale abonnementskosten inclusief telefonie bedragen de eerste 24 maanden € 24,95 per maand, daarna € 34,95 per maand.

Eenmalige kosten:
Digitale TV ontvanger € 0,00
Aansluitkosten Internet € 0,00
Aansluitkosten Digitale TV € 0,00
Totaal € 0,00

De eenmalige en maandelijkse kosten zullen automatisch worden afgeschreven van bankrekeningnummer xxx ten name van de heer xxx.

Levering
U heeft ons verzocht uw internetaansluiting per 21 oktober 2013 te leveren op adres xxx te Utrecht . Zodra de definitieve leverdatum bekend is, informeren wij u per e-mail.

Nummerbehoud
U heeft gekozen voor nummerbehoud. Online.nl regelt het overzetten van het telefoonnummer 030-xxx met uw huidige aanbieder. U hoeft daarvoor zelf niets te doen.

Opzegging van uw huidige contract(en) via de Overstapservice
Omdat u gebruik maakt van onze Overstapservice zeggen wij uw contract(en) voor u op. Samen met uw huidige internetaanbieder zorgen wij voor een soepele overstap op de gewenste datum. Het duurt ongeveer twee weken voordat uw opzegging bij uw huidige aanbieder bekend is. Zeg uw contract(en) in deze periode niet zelf op. Als uw overstapgegevens in orde zijn, ontvangt u van uw huidige aanbieder een schriftelijke bevestiging van de contractopzegging(en). U kunt via deze link zelf uw gegevens controleren of invullen. Let op: heeft u een TV-aansluiting bij een andere provider dan dient u deze zelf op te zeggen.
Wilt u meer weten over onze Overstapservice? Kijk dan op www.online.nl/overstappen.

Zenderaanbod Digitale TV
U heeft gekozen voor Digitale TV. Voor meer informatie over het zenderaanbod zie www.online.nl/zenderaanbod

Overeenkomst
Indien u het abonnement heeft afgesloten via internet of telefoon, heeft u de mogelijkheid om deze overeenkomst kosteloos te annuleren op grond van het wettelijk herroepingsrecht. U dient uw annulering binnen zeven werkdagen kenbaar te maken aan onze klantenservice via 0900 xxx (€ 0,15/min). Wij verzoeken u om uw registratienummer bij de hand te houden. Dit nummer staat rechtsboven in deze bevestigingsmail. Let op! Bij annulering dient u het Digitale TV installatiepakket in originele verpakking terug te sturen. De algemene voorwaarden van Online.nl en aanvullende voorwaarden van Digitale TV zijn op deze overeenkomst van toepassing (zie www.online.nl/voorwaarden).

Vragen?
Veelgestelde vragen over internet en telefonie van Online.nl vindt u op www.online.nl/klantenservice.
Heeft u ook een mobiel abonnement aangeschaft? Dan ontvangt u daarvoor een aparte factuur. Voor vragen over mobiele diensten kunt u contact opnemen met de klantenservice van uw mobiele aanbieder.



Met vriendelijke groet,
Online.nl

Edit: Op verzoek poster.

Personlijke gegevens censureert. Doe ik niet graag, maar leek mij nodig. Lutz
Gewijzigd door Lutz op 11 November 2013, 19:10
 
CnC
Erg curieus, dit is een recent aangevraagd abonnement. Heb niet nog een andere mail met WCM als kenmerk? Of misschien zelfs een brief met WCL als kenmerk?

Is die er niet dan ben je verkeerd voorgelicht en kun je er vanaf.
 
Tiger
@rookie1967,

Het zou erg verstandig zijn om je bankgegevens die in het bericht staan te verwijderen kwaadwillenden zouden daar gebruik van kunnen maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 Jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 Dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 Nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 May 2016
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen : 61 15 Nov 2015