obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update voor Rebox ON-1011TPVR
Roroko
Ik zag op de site van Rebox dat er een firmware udate is voor de Rebox ON-1011TPVR.
Het gaat om versie V1-22-73.
Is het verstandig om de Rebox met deze versie te gaan updaten of krijg ik daardoor nog meer problemen met de ontvanger.
Ik kan geen Changelog over deze firmware vinden.
Zijn er al mensen die deze firmware gebruiken en er ervaring mee hebben.
 
Roroko
Ik zie net op de Site van Online dat daar ook een firmware update beschikbaar is, hier gaat het om de versie V1-22-53.
Wie heeft deze versie al geïnstalleerd.
 
Roroko
Ik heb de firmware van online er op gezet en wat ik al dacht, het is nu nog slechter dan het al was.
Wanneer een programma wordt opgenomen terwijl je naar een ander zender zit te kijken dan springt hij nu niet meer naar de zender wat hij wil opnemen, dat werkt nu wel goed.
Alleen neemt hij nu niets op, alleen maar zwart beeld.
Het wordt tijd dat ik eens contact met online ga opnemen.
 
Roroko
Ik had op klachtenkompas.nl mijn klacht over mijn harddiskrecorder geplaatst en binnen een paar dagen hebben zij het opgelost.
Zij sturen een nieuwe harddiskrecorder en de oude moet ik terug sturen.
Goede service van Online.
 
Keesw
Ik heb de nieuwe firmware geïnstalleerd en kreeg na automatische opnames ook een zwart scherm
Daarom heb ik het volgende gedaan:
1. Alle opnames die ik wilde bewaren op de PC gezet.
2. De harde schijf teruggezet aan de ontvanger
3. Via menu >Extra >USB >Formatteren de harde schijf opnieuw formatteren.
4. Via epg 2 kleine programma's uitzoeken voor automatische opnames
5. Nadat de opnames gecontroleerd en OK zijn de ontvanger uitzetten
6. De op de PC bewaarde opnames terugzetten
7. Nu moet alles weer helemaal goed zijn
 
Roroko
Ik heb een nieuwe kastje van online ontvangen, ook deze had last van het opnemen van zwart beeld.
Het blijkt dat deze de nieuwste firmware van rebox heeft, versie v1-22-73.
Deze versie wordt niet door online aangeboden op hun site.
Nu heb ik een aantal dingen uitgeprobeerd en het blijkt dat wanneer ik timeshift uit zet er zwart beeld wordt opgenomen, wanneer ik timeshift weer aan zet op b.v.b. 120 minuten dan neemt hij wel weer normaal op.
 
Keesw
Je kunt proberen of opnieuw formatteren hier ook het probleem oplost!
 
Keesw
Helaas te vroeg gejuicht. Hij maakt nu weer van zwarte opnames.
Kortom het werk niet.
 
Roroko
Daarom heb ik timeshift aan gezet, sindsdien heb ik geen last meer gehad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update voor Rebox ON-1011TPVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie