Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson 712 Probleem
I R Baboon
Was dat niet de Speedtouch 706?

Die heb ik nu nog steeds op zolder liggen met de speciale configuratie.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Jeff
Nee ik spreek echt over de 712 geleverd en gelockt door online Smile
3343509335

UnlBradley
Van die methode heb ik inderdaad eerder gelezen.

Kan ik je een vraag stellen?

Waar vind je die "user.ini"

UnlBradley
Zoals ik al zei:

https://www.youtube.com/watch?v=Ez9cpshkel8
Kijk 1:50 - 3:00

het blijkt niet hetzelfde te zijn als wat ik doe, namelijk dit:

http://gyazo.com/5010068646e2b9e0972a67c93e967457

een IP als Device werkt niet? Zijn eindresultaat is succesvol, mijne niet. Hoe zet ik zoals hem, of op een andere manier wel een succesvolle inbound service op in Thomson TG712

I R Baboon
Welk ip adres gebruik je?

De Thomson kent je VM niet. Die ziet alleen de netwerkadapter van je PC.
Of je kiest de PC uit de device lijst of je geeft hem maneel in via 'user-defined'.

Poort 80 is open, dus je zit niet helemaal fout.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

UnlBradley
Via mijn VM, in Backtrack heb je firefox, daarmee ga ik naar mijn Thomson router, en daar portforward ik de IP van de IP van mijn Backtrack inderdaad via User Defined

UnlBradley
http://gyazo.com/4d239deb7728d2aa316a...8641420cfd

Wat als ik hem daar in plaats? Zou dat helpen?
Alleen als ik het wil opslaan, dan accepteert thomson mijn wijzigingen niet, ze zeggen dat ik dat kan veranderen via de webinterface van thomson, zodat ze de wijzigingen wel accepteren, maar ik zie nergens in de webinterface dat ik dat kan wijzigen.

I R Baboon
Hoe is je VM netwerk ingesteld? Bridge of NAT?
Lees dit eens door: http://www.howtogeek.com/122641/how-t...-a-server/
Daar wordt de verschillen uitgelegd.

UnlBradley
Zonder enige bewerking: Hij staat op NAT

I R Baboon
Dan zou ik voorstellen dat je bridge instelt.
Dan hoef je geen poorten te openen in VM.

Heb je het ip adres vast gezet op je PC?
Als dat op DHCP blijft staan en er is geen reservering gemaakt in de Thomson, kan dat soms veranderen.
Beste is dat in de IPv4 instellingen van je netwerkadapter een vast ip instelt.
Pak dan een ip adres die lekker hoog zit in je subnet.
Bv. 192.168.1.200 subnet: 255.255.255.0 gateway: 192.168.1.254 dns: 192.168.1.254
Herstart de PC en verander dan de poort regel toewijzing naar dat nieuwe adres.
Dan ben je in één keer er van af.

Test dan je VM door naar 192.168.1.200 te surfen vanaf een andere PC/laptop of tablet/smartphone.
Als alles correct ingesteld staat in de VM, mag je geen foutmelding krijgen.
Is dat wel het geval, is op je PC een firewall nog actief of je VM werkt niet correct.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson 712 Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 Jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 Dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 Apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 Feb 2016
Advertentie