obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
[HELP] Static IP / ISP
UnlBradley
Hallo Online Gebruikers!

Ik vraag jullie om hulp:

Ik had een Static IP aangemaakt, en daarna weer uitgezet, vervolgens zie ik dit bij "whatismyip.org":
http://gyazo.com/acdac2a10827392021fc...bb2534d9f0

En mijn static IP staat echt uit kijk maar:
http://gyazo.com/309d9fe4e17cf4306926...db30b0b99d

Maar alsnog blokt ISP mijn Port 80 Toegang! (getest met canyouseeme.org)
http://gyazo.com/13cfa5576c2909817c7d...87a65a859b

Help me aub!

Bedankt! -Bradley
 
I R Baboon
Twee verschillende niveaus.

Een statisch ip op je PC geldt alleen voor je eigen interne netwerk.
Verder dan de router geldt dat ip adres niet.

Een WAN ip adres ( "whatismyip.org" ) wordt uitsluitend beheert door de provider.
Daar heb je zelf geen invloed op.
Bij Online is het WAN ip adres dynamisch. Alleen verandert dat adres in de praktijk heel weinig.

De router zorgt voor een verbinding met die twee verschillende ip adressen, zodat je ook een internet verbinding hebt.
Die functie heet NAT: Network Address Translation.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
UnlBradley
Het stomme is nog dat alles nog normaal was voordat ik gister een static IP toevoegde.

Maar zover ik begrijp, valt hier dus vrij weinig aan te doen?

Maar waarom zegt "canyouseeme.org" dat Port 80 niet zichtbaar is, terwijl ik het gwn heb geportforward.

Ik heb dan 3 vragen:

-Hoe kan ik mijn Port 80 weer zichtbaar maken, ik vind het best stom dat het voordat ik static IP toevoegde wel gwn zichtbaar was?

-Helpt het als ik mijn Thomson Reset?

-Ik had dezelfde dag toen ik static IP toevoegde, ook in mijn "Service" aan paar dingen aan gezet, en ook bij "Windows Onderdelen aan en uit zetten", kan het daar aan liggen? Ik had een paar dingen met TCPIP aangezet en Netbios via TCPIP, en een paar andere service's. Het kan hier eigenlijk niet aanliggen toch?
Gewijzigd door UnlBradley op 19 april 2014, 11:41
 
I R Baboon
Je probleem kan aan heel veel dingen liggen.

Eerst moet de dienst die poort 80 nodig heeft succesvol draaien op je interne netwerk.
Als je gebruikt maakt van een VM, zal die correct ingesteld moeten zijn.

Je wilt dus als ik het goed begrijp een phishing site opzetten. Waarom?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
UnlBradley
Ik hou me er veel mee bezig, leer er veel van.

Verder geen slechte bedoelingen mee, zodra ik iets heb geleerd, ga ik verder met het volgende, maar met dit raak ik dus flink in de knel!
 
UnlBradley

Quote

I R Baboon schreef:

Je probleem kan aan heel veel dingen liggen.

Eerst moet de dienst die poort 80 nodig heeft succesvol draaien op je interne netwerk.
Als je gebruikt maakt van een VM, zal die correct ingesteld moeten zijn.

Je wilt dus als ik het goed begrijp een phishing site opzetten. Waarom?


Ik ging even kijken bij m'n Netwerkcentrum, en zag bij onbekende verbindingen een paar VM verbindingen aanstaan/gekoppeld waren! Ik dacht direct aan dit antwoord! Bedankt, en hierbij is het opgelost! Mijn Port 80 is weer zichtbaar! Heel erg bedankt!
 
UnlBradley
Het probleem duurt weer voort, mijn port 80 is weer niet zichtbaar & mijn ipv4 is automatisch verandert, heeft dit met elkaar te maken?
 
I R Baboon
Op twee topics hetzelfde probleem afwerken heeft geen zin.
Daarom sluit ik deze en gaan we alleen hier verder: Thomson 712 Probleem
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[HELP] Static IP / ISP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
static route Huawei configuratie en problemen : 8 15 nov 2014
Externe IP veranderen (Wan ip static) Huawei configuratie en problemen : 2 11 sep 2014
Static IP LAN (dhcpserver: host add -o ...) Livebox configuratie en problemen : 10 22 okt 2007
Advertentie