Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
interactieve tv
|
|
djpeet1966 |
Geplaatst op 15 May 2014, 13:47
|
Activiteit » Haarlem » 2034rs Berichten: 1 Lid sinds: 15 May 2014 |
heb ik interactieve tv beste zou dezeweek mijn kas voor de interactieve tv krijgen komt het volgendeweek pas binnen dat was niet de afspraak zou dezeweek binnen komen censuureerd Online maar ze doen wel van af 17 mei het stekker er in maar nog kasje thuis dus kan ik hen nog niet gebruikt censuureerd Wij proberen hier beschaafd taalgebruik naar te leven, erom heb ik het bericht gecensueerd. Lutz Leesvoer: http://online.gebruikers.eu/disclaime...laimer.php Gewijzigd door Lutz op 20 May 2014, 18:27 |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 22 May 2014, 17:58
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXel en draadloos interactieve tv | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 31 Jan 2016 |
interactieve tv van online | Huawei meer apparaten aansluiten | : 5 | 03 Jan 2016 |
Interactieve tv werkt niet! | Digitale TV storing | : 17 | 08 Dec 2015 |
Interactieve TV | Algemeen | : 2 | 06 Sep 2015 |
foutmelding interactieve TV | Helpdesk | : 4 | 10 Jul 2015 |
Advertentie