Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Interactieve TV
|
|
Dafje |
Geplaatst op 06 September 2015, 11:19
|
Activiteit » Eindhoven » 5632HB Berichten: 4 Lid sinds: 04 Sep 2015 |
1) Alles werkt alleen er zit een trilling in het beeld? 2) Af en toe komen er vlekken in het beeld net of de ontvangst dan niet goed is? 3) Kan je de zenders zo zetten dat bijv.309 -21 word? 4) Als je kastje TV M7 bijv. van HDMI 1 naar bijv. HDMI 4 zet op aansluitingen TV geeft dit problemen? 5) het geluid op de commerciële zenders is hard en op de publieke zacht met dezelfde afstelling. Mijn modem is HUAWEI HG665D. Hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij. Kon in forum het eigenlijk niet terug vinden. Bijvoorbaat dank. P.S Forum vind ik interessant en ziet er goed uit |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 06 September 2015, 12:55
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Dafje schreef: 1) Alles werkt alleen er zit een trilling in het beeld? 2) Af en toe komen er vlekken in het beeld net of de ontvangst dan niet goed is? 3) Kan je de zenders zo zetten dat bijv.309 -21 word? 4) Als je kastje TV M7 bijv. van HDMI 1 naar bijv. HDMI 4 zet op aansluitingen TV geeft dit problemen? 5) het geluid op de commerciële zenders is hard en op de publieke zacht met dezelfde afstelling. Mijn modem is HUAWEI HG665D. Hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij. Kon in forum het eigenlijk niet terug vinden. Bijvoorbaat dank. P.S Forum vind ik interessant en ziet er goed uit [/b] Ik heb geen oplossing voor jou omdat ik geen TV van Online heb. Online maakt reclame op hun site; . Gratis Installatie Garantie Met onze gratis Installatie Garantie wordt overstappen nóg gemakkelijker. Wij garanderen namelijk dat de installatie van Interactieve TV, Internet en Bellen gewoon lukt en jij straks zonder problemen kunt genieten van je abonnement! Helaas blijkt dat in de praktijk nogal eens tegen te vallen en geeft het veel ergernis als er beeldproblemen optreden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXel en draadloos interactieve tv | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 31 Jan 2016 |
interactieve tv van online | Huawei meer apparaten aansluiten | : 5 | 03 Jan 2016 |
Interactieve tv werkt niet! | Digitale TV storing | : 17 | 08 Dec 2015 |
foutmelding interactieve TV | Helpdesk | : 4 | 10 Jul 2015 |
Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 4 | 04 Apr 2015 |
Advertentie