obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv werkt niet!
MPersoon
Beste mensen, gisteren interactieve tv van online aangesloten d.m.v. M7 group (kastje) op Samsung tv. Alles start keurig op. Vervolgens op tv scherm Welkom bij ..... en een start button. De start button op TV reageert nergens op. Dus verdere installatie is niet mogelijk en dus geen TV. Verder valt me op dat er geen groen lichtje brandt op de M7. Heeft wel stroom want knippert even rood bij opstarten. Lijnen zijn doorgemeten. Alles werkt behalve de installatie. dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Sta nu inmiddels 75 minuten in de wacht bij Online Klantenservice. Dit vind ik echt een verbeterpunt! Wie weet raad/ een oplossing?
Dank.
 
pa3fre
Ben je er zeker van dat je een goed werkende internet verbinding hebt op het M7 kastje??
 
frank1983
Is je abonnement al actief. Anders ff wachten op de bevestigings mail.
 
Rene83
Dit Had ik ook. Het kan voorkomen dat de afstandsbediening niet gelijk werkt. Even een code invoeren en hij deed het
 
onlinelaatklantenindesteek
Beste
Ik heb EXACT het zelfde probleem...
Pakket besteld bij ONLINE met nummerbehoud telefoon: nu zes weken verder en telefoon werkt nog niet en kan niet inloggen bij de klantendienst.

Mbt tv: M7, geen groen lampje, afstandsbediening al geprobeerd met code in te geven etc... werkt niet en kom steeds op die startknop die je niet kunt activeren: frustrerend.. Nog steeds GEEN groen lichtje en ik heb er echt het raden naar waarom...

Bellen dan maar bij de buren maar brengt geen soelaas want te ben 2 uur in wacht.. Al dagen mee bezig..van kastje naar de muur gestuurd, niemand kan iets doen en ze vinden het allemaal sneu en vervelend maar helpen ho maar...

GEEN enkele instructie zat er in de doos, meer nog in de doos zat er een briefje de we de kapotte zender binnen de 2 weken moesten terugsturen of men zou ons 50 € aanrekenen... terwijl we helemaal nog geen zender hadden ontvangen !

Wij zijn NIET te spreken over ONLINE, telefoon werkt niet omdat er iets mis loopt blijkbaar bij nr behoud, TV installatiepakket te laat geleverd en zonder instructies maar wel met een aanmaning... Het werkt niet, er zitten geen instructies bij en de helpdesk is totaal niet bereikbaar.

Wel een mail gekregen dat we vanaf nu onze factuur kunnen raadplegen... Wat een slecht bedrijf is dit toch zeg..ongelooflijk hoe ze met klanten omgaan.

Ik raad ONLINE ten stelligste AF ...

Mvg
Dirk
 
MPersoon
Dag Dirk, ik had precies hetzelfde probleem. Extra frustratie daarbij is dat er enorme wachtrijen bij de klantenservice zijn. Maar serieus, na 3 uur (de aanhouder wint) heb ik e.e.a. met een correcte heer kunnen doornemen. Je moet wel doorvragen maar ik ben eruit.
In de handleiding van online ontbreekt namelijk cruciale informatie, een code!
Je afstandbediening moet connecten met het kastje.
toets oke en standbyknop tegelijkertijd in en houdt deze een paar seconden ingedrukt. Toets daarna code 91 in. (je ziet dus niets op je scherm verschijnen. Echt een paar keer proberen. Na deze actie moet je verder kunnen met de start button die op je schermt verschijnt zodat je het menu verder kunt doorlopen. Werkt oke en standby niet dan oke en tv.

Op het groene lichtje kun je lang wachten want deze gaat echt niet verschijnen.

Ik heb nu alles werkend maar iedere dag weer opstartproblemen, namelijk geen signaal.
Internetverbinding is oke en echt alles nagelopen. Niet tevreden dus.
Genoeg verbeterpunten voor online zeker qua communicatie maar ondanks alles vind ik mensen bijzonder vriendelijk.
Maar goed daar heb je niet veel aan als je 3 dagen WK dagen mist.

Gr,

MIranda
 
Tiger
Ik stel voor dat eenieder die hier problemen mee heeft Online in gebreke stelt voor de slechte informatie over de pakketten die daardoor niet of niet goed werken.
Het is een hele slechte beurt die Online als provider maakt en het zou op zijn plaats zijn als de klanten die hierdoor hinder hebben ondervonden zeer zeker een compensatie daarvoor zouden moeten krijgen.
Zelf heb ik hier maar een woord voor "Schandalig".
Het is zeer triest dat een provider een product verkoopt dat duidelijk niet af is.
De klant moet er op kunnen vertrouwen dat wat hij koopt goed is en ook goed werkt zo niet dan moet je het niet op de markt brengen.
Ik hoop in ieder geval dat dit gebeuren naar volle tevredenheid met de betrokken klanten wordt opgelost.
 
onlinelaatklantenindesteek
Miranda

Hele erg bedankt want het is gelukt !!!

De interactieve TV werkt dankzij JOU !!

Ik zit wel met 15 meter kabel over de vloer aangezien het blijkbaar niet draadloos is...maar daar vind ik nog wel een andere oplossing voor..

ROFL

Bedankt !! supe
grtn
 
onlinelaatklantenindesteek
We hebben een aangetekend schrijven gestuurd want services is schandalig slecht bij online.
Wel vriendelijke mensen op zich maar je voelt dat ze ook slecht aangestuurd worden..
Er is niet goed over nagedacht bij de opzet vd verkoop van dit pakket.

Nu m'n telefoon nog zien te laten werken...

En wie weet krijg ik dan uiteindelijk waar voor mn geld.

Online.nl ... pppffffff...

Grtn
Dirk
 
SKDJ
Ik weet niet waar ik het zoeken moet na uren met de helpdesk aan de telefoon gehad te hebben en zo T-Mobile dik betaald te hebben vanwege mijn Online abonnement.
Ik begrijp dat bij jullie alles bedraad moet. Bij mij is het probleem dat het Wifi zo instabiel als de pest is. Bij het wijzigen van mijn netwerknaam (SSID) en het wachtwoord krijg ik steeds nieuwe resultaten. Maar geen resultaten waarmee ik mijn draadloos op kan.

Nu ben ik vanavond zo ver gegaan dat ik de WAN instellingen van dit abonnement nodig heb. Die zijn gewist. Ik ben benieuwd of iemand op dit forum mij daarbij kan helpen.

Ik overweeg direct mijn abonnement op te zeggen. Het schijnt niet eens Online te zijn die dit faciliteert. 'De nieuwe glasvezel abonnees' moeten eigenlijk ergens anders zijn, Canal digitaal of zo. Wie weet er meer?

Als we gezamenlijk iets gaan ondernemen tegen deze waardeloze behandeling doe ik graag mee. Om tijdens het WK mijn 2 HD decoders ook nog eens niet bij het pakket opgestuurd te krijgen. Nu ook al geen internet meer. I zit inmiddels weer op het adsl van tele2!

Ben erg boos en teleurgesteld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv werkt niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie