Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
Gast account
|
|
Downstream |
Geplaatst op 10 November 2014, 13:10
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 132 Lid sinds: 30 Dec 2006 |
Voor eigen gebruik heb ik een WiFi account dat toegang heeft toegang heeft to mijn LAN en internet. Uiteraard voorzien van een zeer ster password zoals het hoort . Ik zou graag en gast accountje aanmaken voor visite. Ander password en bij voorkeur geen WAN toegang. Is dat mogelijk? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 12 November 2014, 11:43
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
De Huawei kan dat niet. Wellicht wel mogelijk met de Netgear, maar de eis om geen WAN te geven aan je guest wifi maakt het moeilijk. Die optie zie je niet vaak. Simpelst is om op Marktplaats een simpel wifi routertje op de kop te tikken en die aan te zetten als de visite komt. Ben je voor een paar euro klaar. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gast account', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 03 Jan 2020 |
Online account instellen lukt niet | : 6 | 05 Aug 2018 | |
Digitale TV opzeggen via online.nl account | Algemeen | : 4 | 28 Dec 2015 |
Mailserver geeft aan dat mijn account niet klopt. | Storing | : 2 | 16 Oct 2014 |
Derde VOIP account (cheapconnect) | Huawei configuratie en problemen | : 16 | 21 May 2014 |
Advertentie