Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Meerdere VPN verbindingen met livebox
jeewee
Ik studeer aan de universiteit Twente en zit op kamers in enschede. Bij mijn ouderlijk huis hebben we een adsl family aansluiting. Dit bevalt goed. Nu zitten mijn huisgenoten en ik er over te denken om ook een ADSL Family aansluiting te nemen. Alleen dan moet de verbinding wel aan een voorwaarde voldoen:

Voor een aantal dingen hebben we een VPN verbinding nodig met de universiteit. Bij mijn ouderlijk huis is het mij gelukt om een vpn verbinding op te zetten. Nu wil ik graag weten of de livebox verschillende VPN verbindingen tegelijk ondersteund, zodat mijn huisgenoten en ik tegelijk verbinding kunnen maken met de universiteit. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is met de (router in de) livebox?

De universiteit accepteert wel meerdere vpn verbindingen via 1 IP.

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg,

Jan Willem van Dijk

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere VPN verbindingen met livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Meerdere problemen met Huawei HG655D Snelheid : 36 31 Jul 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 Dec 2012
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) Eigen modem configuratie en problemen : 13 30 Oct 2012
Advertentie