Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
alle internet traag bij youtube uploaden
Lutz
Welke antwoord verwacht je? Het Huawei modem is door Online.nl beperkt in zijn functionaliteit en zijn processor was altijd niet de snelste.

Ik heb vroeger wel Engelstalige fora gevonden, maar door ander firmware waren ze niet echt nuttig. En voor informatie over dit modem met de online.nl firmware moet je echt op dit forum zoeken!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Tiger
Je gaf in je eerste bericht aan dat je tevreden was voordat je jongste zoon begon met het uploaden van video's.
Wil jij je tevredenheid behouden en als er geen andere mogelijkheid is om dit probleem op te lossen dan kan je m.i. alleen het volgende doen.
Of geen video's meer uploaden want daar is het probleem mee begonnen of laten uploaden op een tijdstip dat anderen geen gebruik maken van internet.
Dat klinkt een beetje cru maar dan heb je wel geen probleem meer.

mhendrickx
Ja dat snap ik maar dat helpt natuurlijk niet echt, mijn jongens hebben nu een leeftijd dat uploaden en live streamen erbij hoort. Uploaden starten we nu meestal als ze 's morgens naar school gaan, overdag hebben we er minder last van. Maar blijft mijn gevoel dat een upload niet alle CPU of brandbeedte van het modem zou mogen opeten,

Tiger
Dat gevoel mag je best hebben maar zoals je al aangaf ik heb thuis 5 PC's en nog veel andere apparaten via de HG665D op internet zitten denk ik niet dat je in de huidige situatie geholpen kan worden om van je probleem af te komen.

mhendrickx
Maar hoe kan het dan dat als 5 man zitten te downloaden er niets aan de hand is, en als er 1 upload de hele zaak op slot gaat?

Lutz
Ik zal toch nog een keer alle apparaten behalve een uitzetten. Dan met speedtest de snelheid meten.

Vermoedelijk kan je ook via webinterface zien wie allemaal met je modem is verbonden?

Het zal toch niet zo zijn dat iemand torrents aan het up en downloaden is en erdoor de snelheid van de anderen wordt beperkt? Neem je nog andere diensten af behalve internet?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alle internet traag bij youtube uploaden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 Nov 2019
Advertentie