obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ip conflict
Lutz
Heb je het problem "ip conflict" ook indien je op je computer tijdelijk wifi uitzet en alleen bedraad werkt? Dit alleen om uit te sluiten dat je wifi kaart en je vast ethernet kaart met elkaar om het ip adres vechten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
diezel
Ja.
Op mijn PC windows 7 heb ik altijd LAN als netwerk adaptor en staat WIFI altijd uit.
Maar als ik de melding""IP conflict"" krijg zet ik de LAN uit en WIFI aan en soms heb ik wel internet.Niet altijd.
Restarten van mijn PC lost het niet op,alleen restarten van de modem.


Trouwens na de laatste tip nog steeds internet,,,Smile))
 
Lutz
Chapeau voor Tiger!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip conflict', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655 - Panasonic plasma: IP conflict Huawei meer apparaten aansluiten : 2 03 jan 2012
IP conflict met buurvrouw :) Algemeen : 6 11 apr 2009
Advertentie