obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655 - Panasonic plasma: IP conflict
Fokko
Sinds ik mijn nieuwe TV aangesloten heb (kabel) op de Huawei HG655 modem/router, krijg ik IP conficten. Verder (draadloos) aangesloten 1 laptop en 1 PC. Beide geven een foutmelding met een IP-conflict, waarbij de PC alleen storing in de verbinding heeft. Ik denk dat de TV niet netjes met aan- en afmelden bij de router omgaat. Oplossing zou kunnen zijn de TV een vast IP adres toe te wijzen, maar hoe doe je dit in de Huawei modem? Of zijn er andere oplossingen mogelijk?

Fokko
Alles staat op automatisch.
Televisie uitgelaten, toch valt de verbinding PC-Router weer uit. Zonder IP-conflict melding tot op heden. PC en router staan in dezelfde kamer. Router heeft twee verschillende IP-adressen toegewezen zoals het hoort. Windows netwerkcontrole erop losgelaten. Standaard melding dat de standaard Gateway niet beschikbaar is. Laptop echter heeft geen problemen en continu verbinding met de router.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655 - Panasonic plasma: IP conflict', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
HG655 ip filtering Huawei configuratie en problemen : 4 13 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018