Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
E5776s
Jo-air
Deze HuaweiE5776s heeft een Lebara Datacard (3G) voor de regio Frankijk.
In Frankrijk de Huawei opgestart en aan de loop gekregen. Na afmelden
lukt het niet meer om contact te krijgen. Er is verbinding met de telefoonmij
BYTEL, voldoende signaal op 3 G, maar bij vragen om verbinding steeds
de melding "geen verbinding, probeer het later nog eens".
Daarna alles terug gezet op fabrieksinstellingen en opnieuw aangesloten.
geen resultaat. Zelfde foutmelding.

Lutz
Deze modem type is mij onbekend. Online.nl verstrekt alleen het Huawei HG655D modem met voor Nederland aangepast firmware.

Voor de HG655D is 3g een backup optie mocht de telefonlijn zijn uitgevallen.

Ik maak uit je verhaal op dat je het modem aan een telefoonlijn zonder DSL signaal hebt aangesloten en via 3g Internet verbinding wil creeren.

Wat was dan anders toen je hebt geprobeert het modem lopent te krijgen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Lutz
Deze modem is een mobile hotspot: hij heeft een draadloos verbinding met internet op de ene kant en een WLAN verbinding op de ander kant.

Dus het heeft niets met online.nl te maken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Jo-air
Als ik het goed begrijp dan is de discussie gesloten met de constatering dat het een mobiele hotspot is,
hetgeen juist is.
Bedankt in elk geval. Ik ga verder zoeken.

I R Baboon
Jij moet ons eens mededelen wat je probleem of je mobiele hotspot te maken heeft met de provider Online.nl.
Want daar gaat dit forum over: Online.nl.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E5776s', te verwijzen!
BBcode:
HTML: