obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
code tv app
Paulus de Booskabouter
Ik wil graag tv kijken via de tv app van Online.nl. Kan iemand mij helpen aan een code?
Ik heb zelf alleen internet + bellen en kan de code niet van mijn eigen tv krijgen.

Alvast bedankt :-)
 
Tiger
Dit is onderstaand de procedure maar als je geen tv van Online hebt denk ik niet dat het werkt.
.
Na het downloaden van de app koppel je hem daarna aan je Interactieve TV ontvanger:

Druk op 'menu' van de afstandsbediening
Kies "Instellingen"
Ga naar "Mobiele diensten" door middel van de pijltjestoetsen op je afstandsbediening
Ga naar "Genereer code" (met pijltje omlaag) en druk op "Ok"
Vul vervolgens de viercijferige code in op de zojuist geïnstalleerde 'Online.nl' app op je smartphone en/of tablet
Let op: De viercijferige code voor het koppelen van je smartphone of tablet verloopt binnen 5 minuten
Klaar!
 
Paulus de Booskabouter
Hallo Tijger, bedankt voor je snelle reactie. Kun jij een code voor mij aanmaken?
 
I R Baboon

Quote

Paulus de Booskabouter schreef:

Ik wil graag tv kijken via de tv app van Online.nl. Kan iemand mij helpen aan een code?
Ik heb zelf alleen internet + bellen en kan de code niet van mijn eigen tv krijgen.

Alvast bedankt :-)


Dus niet betalen voor TV, maar wel willen kijken?
Hoe moet dat functioneren?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Paulus de Booskabouter
Haha, gelukkig is er nog iemand wakker!
 
I R Baboon
Cool
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Paulus de Booskabouter
ik betaal voor tv, maar nog aan Ziggo Sad

Ik heb internet+bellen bij Online.nl en wil graag even proeven of tv over ip een acceptabel alternatief is voor tv over coax
 
I R Baboon
Proeven mag en kan, alleen zit daar minimaal een jaarcontract aan vast.

De app is verbonden met de set-top-box en de set-top-box krijg je alleen als je ook een tv abonnement hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Paulus de Booskabouter
ok, het is dus technisch niet mogelijk om de met code van een andere Online.nl gebruiker de app te gebruiken op mijn Online internetaansluiting
 
I R Baboon
Nee, dat kan al helemaal niet.
De set-top-box is gekoppeld aan je internet aansluiting.
Die kan je niet meenemen naar een andere Online verbinding.
En zonder een set-top-box werkt de app niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'code tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Code online app Helpdesk : 9 28 jul 2014
Error code Algemeen : 3 10 sep 2010
Advertentie