obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Code online app
Gevan
Ik heb de online app voor tv gedownload op m'n ipad, hij vraagt om een code van de tv decoder, deze heb ik bekeken geen code te zien ik heb online tv,internet, bellen....

Denisjes20
Bij menu, naar instellingen, mobiele diensten, naar beneden, genereer een code, ok. Geef de code in in de app en voila.

Groet dennis

Gevan
Ik zie geen mobiele diensten staan bij instellingen op de tvmodem

Wanabo
Ik denk dat Denisjes20 de website van online zelf bedoeld.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Denisjes20
Ik bedoel niet de website, echt het modem.
Als je de tv aanzet en de tv modem ook (zodat je dus tv kijkt) en je dan op de knop menu drukt en de door mij beschreven stappen dan vind je de code. Althans bij mij. Ik heb sinds 2 weken het hele boeltje geïnstalleerd. Weet niet of er verschillende modems en dus verschillende versie van het menu zijn...

groet dennis.

Gevan
Bij mijn modem dus niet

I R Baboon
Dan zal het het wel de TV decoder moeten zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Denisjes20
Modem, decoder.... Allemaal 1 pot nat ;-)

Idd de decoder.

I R Baboon
ROFL Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Code online app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 27 16 jan 2019
ONLINE TV via een Android TV Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 30 okt 2018
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen : 2 06 jul 2018
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018