Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
Pagina 1 van 2: 12
|
m7 kastje via powerline werkt niet
|
|
pietpiet50 |
Geplaatst op 06 March 2016, 20:59
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 06 Mar 2016 |
sinds enkele dagen tv van online er bij, en ook zyxel modem erbij gekregen. Nu wil ik het tv kijken zonder die lange netwerkkabel te hoeven gebruiken, en heb 2 powerline adapter gekocht Adapters aangesloten, verbonden, getest met laptop, geen probleem Tv kastje van online er in gestopt, geen beeld tv kastje rechtstreeks met kabel in zyxel en huppa beeld Wordt het weer net als vroeger met UPC mac-adressen clonen in een router en dan met de powerline aansluiten, of zie ik iets over het hoofd? Volgens mij raden zij ook powerline adapters aan. Merk zal niet veel verschillen denk ik, mijne zijn van d-link, wel av geschikt voor doorvoer. En nee ik heb geen router er tussen hangen, alles is draadloos. Ook niet geprobeerd nog. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 07 March 2016, 17:16
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Ik heb geen tv van Online maar heb wel veel positieve berichten gelezen over de powerline adapter dat die perfect zou werken. Weet je zeker dat je de juiste procedure van de aansluiting hebt gedaan ???. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 07 March 2016, 19:01
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Welke adapters heb je precies?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
pietpiet50 |
Geplaatst op 07 March 2016, 20:13
|
deze heb ik ertussen gezet: D-Link DHP501AV HomeplugAV Starter Kit - Powerline 500 MBPS met laptop werkt het prima, maar zodra iptv er tussen komt werkt het niet |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 08 March 2016, 09:20
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote pietpiet50 schreef: deze heb ik ertussen gezet: D-Link DHP501AV HomeplugAV Starter Kit - Powerline 500 MBPS met laptop werkt het prima, maar zodra iptv er tussen komt werkt het niet Als die op de laptop werkt moet hij ook op de tv werken je moet de tv wel op de juiste manier op het kastje aansluiten. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 08 March 2016, 11:53
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Dit soort kastjes dient ter vervanging van een LAN kabel. Dus je moet een LAN kabel in het modem stoppen waar de IPTV uitgang is en de adapter in een wandcontactdoos doen. Bij de televisie stop je de tweede adapter in de wandcontactdoos en je gebruikt een tweede LAN kabel van het kastje naar de televisie. Werkt het dan niet test eens je LAN kabels.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 09 March 2016, 15:31
|
Quote pietpiet50 schreef: deze heb ik ertussen gezet: D-Link DHP501AV HomeplugAV Starter Kit - Powerline 500 MBPS met laptop werkt het prima, maar zodra iptv er tussen komt werkt het niet pietpiet50 Hoe is de stand van zaken lukt het zoals Lutz aangaf of lukt het niet laat even iets weten. |
|
|
pietpiet50 |
Geplaatst op 10 March 2016, 20:38
|
heb uiteraard alles via de kabeltjes aangesloten . maar hier geen beeld. Ga van het weekend bij een kennis die zelfde pakket heeft , even testen hoe en wat. de online helpdesk scheept je af met werkt niet, terwijl 5 andere vertelde werkt prima voordat ik het kocht. sommige weten ook niet waar ze over praten ik hou juillie op de hoogte |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 11 March 2016, 11:25
|
Quote pietpiet50 schreef: heb uiteraard alles via de kabeltjes aangesloten . maar hier geen beeld. Ga van het weekend bij een kennis die zelfde pakket heeft , even testen hoe en wat. de online helpdesk scheept je af met werkt niet, terwijl 5 andere vertelde werkt prima voordat ik het kocht. sommige weten ook niet waar ze over praten ik hou juillie op de hoogte OK bedankt voor de info ben uiteindelijk benieuwd waarom het bij jou niet werkt misschien een simpel iets wat je over het hoofd ziet misschien de HDMI kabel die van het kastje naar de tv niet werkt. |
|
|
pietpiet50 |
Geplaatst op 12 March 2016, 20:44
|
zo alles bij de kennis aangesloten, en hup het werkt gelijk weet nu iedergeval dat alles het doet, zelfs op het oude thomson modem van de kennis. Ga nu thuis verder uitzoeken hoe en wat. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm7 kastje via powerline werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Advertentie