Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
Pagina 1 van 2: 12
|
tv
|
|
bert |
Geplaatst op 27 May 2016, 14:37
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
2 weken alles in 1 tot nu toe zijn we niet tevreden geen teletekst geen radio af en toe stilstaand beeld en geluid en beeld wat niet gelijk loot maandag een mail gekregen van online met de belofte dat deze week alles word opgelost ik wacht deze week af. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 27 May 2016, 18:00
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Wat is de afstand tot de dichtstbijzijnde wijkcentrale/straatkast en wat is je downloadsnelheid (intrainwaarde). En klopt de postcode wel die je hebt opgegeven als ik daar een postcode check op doe krijg ik geen gegevens. |
|
|
bert |
Geplaatst op 27 May 2016, 18:08
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
we hebben een kast vast aan het huis we hebben 30 ik weet toch echt mijn eigen postcode wel |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 28 May 2016, 17:08
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote bert schreef: we hebben een kast vast aan het huis we hebben 30 ik weet toch echt mijn eigen postcode wel Als je de straatkast (verdeelpunt) aan huis hebt en een abonnement van 30 Mbps zou je eigenlijk geen problemen mogen hebben met beeld en geluid mits alle verbindingen (aansluitingen) optimaal zijn. Ben ook benieuwd of Online zijn belofte waar maakt dat alles deze week opgelost word. Wat die postcode betrof bij de postcodecheck gaf deze aan dat er op die postcode geen breedband beschikbaar was daarom ook de vraag of deze juist was ingevuld en je antwoord gaf aan dat deze juist was. |
|
|
bert |
Geplaatst op 28 May 2016, 17:10
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
de week is voorbij en wat denk je |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 May 2016, 11:55
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Het enigste wat ik denk is dat er niets opgelost is en zou het wel opgelost zijn dan is er toch een wonder gebeurd bij Online. |
|
|
bert |
Geplaatst op 29 May 2016, 12:16
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
klopt en ik verwacht ook niks het is een mooie prijs maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken daarom mensen betaal een paar euro meer |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 May 2016, 18:06
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote bert schreef: klopt en ik verwacht ook niks het is een mooie prijs maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken daarom mensen betaal een paar euro meer Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de helpdesk en van hun kant de decoder te laten resetten ik heb op dit forum gelezen dat dit bij tcom ook heeft geholpen baat het niet dan schaad het ook niet en niet geschoten is altijd mis. |
|
|
bert |
Geplaatst op 29 May 2016, 18:09
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
ben ik met je eens maar ik zou ook teletekst en radio volgens de klantenservice |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 May 2016, 18:11
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Zou kunnen dat dit na de reset opgelost is proberen is weten. Eigenlijk jammer dat er nog altijd problemen zijn bij nieuwe klanten maar ik hoop dat je probleem spoedig opgelost word. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie