obey-robots.txt
19 Juli 2018, 06:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tv

bert
2 weken alles in 1
tot nu toe zijn we niet tevreden
geen teletekst geen radio
af en toe stilstaand beeld en geluid en beeld wat niet gelijk loot
maandag een mail gekregen van online met de belofte dat deze week alles word opgelost
ik wacht deze week af.
 
Tiger
Wat is de afstand tot de dichtstbijzijnde wijkcentrale/straatkast en wat is je downloadsnelheid (intrainwaarde).
En klopt de postcode wel die je hebt opgegeven als ik daar een postcode check op doe krijg ik geen gegevens.
 
bert
we hebben een kast vast aan het huis we hebben 30
ik weet toch echt mijn eigen postcode wel
 
Tiger
bert schreef:

we hebben een kast vast aan het huis we hebben 30
ik weet toch echt mijn eigen postcode wel

Als je de straatkast (verdeelpunt) aan huis hebt en een abonnement van 30 Mbps zou je eigenlijk geen problemen mogen hebben met beeld en geluid mits alle verbindingen (aansluitingen) optimaal zijn.
Ben ook benieuwd of Online zijn belofte waar maakt dat alles deze week opgelost word.
Wat die postcode betrof bij de postcodecheck gaf deze aan dat er op die postcode geen breedband beschikbaar was daarom ook de vraag of deze juist was ingevuld en je antwoord gaf aan dat deze juist was.
 
bert
de week is voorbij en wat denk je
 
Tiger
bert schreef:

de week is voorbij en wat denk je

Het enigste wat ik denk is dat er niets opgelost is en zou het wel opgelost zijn dan is er toch een wonder gebeurd bij Online.
 
bert
klopt en ik verwacht ook niks
het is een mooie prijs maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken
daarom mensen betaal een paar euro meer
 
Tiger
bert schreef:

klopt en ik verwacht ook niks
het is een mooie prijs maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken
daarom mensen betaal een paar euro meer

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de helpdesk en van hun kant de decoder te laten resetten ik heb op dit forum gelezen dat dit bij tcom ook heeft geholpen baat het niet dan schaad het ook niet en niet geschoten is altijd mis.
 
bert
ben ik met je eens maar ik zou ook teletekst en radio volgens de klantenservice
 
Tiger
bert schreef:

ben ik met je eens maar ik zou ook teletekst en radio volgens de klantenservice

Zou kunnen dat dit na de reset opgelost is proberen is weten.
Eigenlijk jammer dat er nog altijd problemen zijn bij nieuwe klanten maar ik hoop dat je probleem spoedig opgelost word.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo12:43:53
| Topimpact19:42:41
| bloemink 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update