Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Telefoon aansluiting?
|
|
mourikvj |
Geplaatst op 20 July 2016, 12:47
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 29 Apr 2006 |
Ik stapte over van een Thomson ST506 naar een Zyxel modem, daarna had ik geen telefoon meer! met een splitter tussen het KPN punt en de Xyxel weer wel. Nu is mijn vraag, ik betaal voor internetbellen, maar ik bel via de splitter. hoe zit het dan met de kosten?? Mvg, Johnny |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 20 July 2016, 15:17
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Als je nog een tweede ouderwets KPN abonnement hebt dan bel je niet via Online.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon aansluiting?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon | Zyxel configuratie en problemen | : 28 | 27 May 2019 |
geen telefoon | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 13 Dec 2017 |
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel configuratie en problemen | : 20 | 27 Dec 2015 |
Geen telefoon verbinding | Algemeen | : 9 | 12 Dec 2015 |
Geen telefoon verbinding met fritsbox 7360 | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 13 Nov 2015 |
Advertentie