obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Abonnements wijziging
Tiger

Quote

I R Baboon schreef:

Al een verbetering of nog steeds problemen?

Nee nog geen verbetering heb vandaag weer contact gehad met de helpdesk en die geven aan dat de intrainwaarde aan de lage kant is die zou hoger moeten zijn.
ik heb aangegeven dat ze mijn profiel op 10 Mbps hebben gezet waardoor ik minder dan de helft aan snelheid heb.
Ze hebben toegezegd dat na het omzetten van het abonnement tot 30 Mbps alles in orde zou komen zo niet heb ik nog altijd het recht om de verhoging te cancelen.
Dus ik wacht nog even af.
 
I R Baboon
Schrijf wel alles op. Het bellen. Met wie je belt. De datums.
Dan heb je later een goede basis als het een conflict wordt.
Daarbij mag je ook nog een compensatie verlangen vanwege de overlast en belkosten.
En daar helpt zo een lijst ook enorm bij.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Vandaag een mail gekregen van Online dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan.
Ze geven daarin aan dat U heeft recht op een produkt dat goed werkt.
Voldoet het product niet aan uw verwachtingen, neem dan contact met ons op.
En ook het volgende staat er in.

Overeenkomst
U kunt binnen veertien dagen na totstandkoming van het abonnement kosteloos gebruikmaken van het herroepingsrecht. Bel hiervoor onderstaand telefoonnummer en houd uw klantnummer {CUSTOMER_NUMBER} bij de hand.

Ik laat wel weten of de verbinding naar wens voldoet.
 
Tiger
Zo even een update heb weer contact gehad met de helpdesk maar dat levert bar weinig op want ze vertellen je dat je wel bent omgezet maar dat het zo'n 8 dagen duurt voor het werkelijk zou werken. Nee meneer mijn college heeft dat niet goed vertelt je broek zakt er vanaf van die verhalen. Ben doorverbonden met de T.D. en jawel na 36 minuten kreeg ik antwoord.
Ik gaf aan dat mijn snelheid gehalveerd was nadat ik was omgezet op de KPN lijn terwijl ik omhoog zou moeten gaan en dat vonden ze vreemd maar kreeg een verhaal te horen dat ik omgezet was naar een andere straatkast waardoor mijn snelheid lager kon liggen ja aan m'n hoela men heeft mij belooft dat ik omhoog zou gaan.
Krijg deze week een ander modem een Zyxell en dan maar kijken of er iets wijzigt want mijn telefoon werkt ook niet meer op dit moment.
Wat een problemen veroorzaakt Online.
Een verdere update volgt nog.
 
Tiger
Ik heb net even een postcodecheck gedaan wat een provider mij kan bieden.
Het vreemde is dat Online een alles in 1 abonnement aanbied van 30 0f 50 Mbit en bij beide abonnementen staat ook de daadwerkelijke snelheid vermeld zelfs de afstand tot de centrale die is 1050 meter en wat blijkt Online geeft aan dat ik bij beide abonnementen 100% snelheid krijg bij de down en upload.
Dat is werkelijk funnie wie houdt nu wie voor de gek.
 
Tiger
Update Heb gisteren een mail gehad van Online waarin ze aangeven dat mijn nieuwe abonnement van 30 Mbit op 25 October opgeleverd wordt en dan zou alles in orde zijn ben dus benieuwd.
Hou jullie wel op de hoogte.
 
Tiger
Update
Nieuwe modem ontvangen een Zyxel maar geen wijziging in snelheid die blijft laag.
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is bij Online maar dit voorspelt niet veel goeds volgens mij weten ze zelf niet waar ze het over hebben als je contact opneemt de een zegt dat je op een andere straatkast bent aangesloten (maar je gaat wel op het betrouwbare netwerk ruim de helft in snelheid terug) en de ander zegt dat je er op snelheid op vooruit moet gaan op het nieuwe netwerk nu maar even afwachten tot het nieuwe abonnement daadwerkelijk de lucht in gaat maar ik verwacht er niet veel van.
 
Tiger
Update
Het nieuwe abonnement is vandaag opgeleverd VDSL 30 Mbps.
Het modem de Zyxel geeft aan 24 Mbps intrainwaarde en de speedtest bij Oakla geeft aan een download van rond de 18 Mbps met een uload van 3 Mbps is wat lager als werd verwacht maar 2 Mbps hogere download dan de oude ADSL verbinding al bij al valt dat dan toch mee.
Zou er nog een verbetering aan komen dan laat ik dat weten.
 
Tiger
http://www.speedtest.net/my-result/57...5743798865
Op de bijgevoegde link mijn nieuwe snelheid op dit moment.
 
Tiger
Update
Vandaag nogmaals contact met de helpdesk i.v.m. vragen over het nieuwe abonnement en ben 2 x doorverbonden nadat ze het hele dossier nagekeken hadden totaal bijna 1 uur maar in feite word je door de medewerkers afgewimpeld dit is geen pluspunt voor Online maar een dikke minus.
Ze geven aan dat ze een betrouwbare aanbieder van internet willen zijn maar het zou ze sieren als ze een betrouwbare provider zouden zijn in het op een goede manier behandelen van klanten want dat zijn toch de mensen die het geld in het bekende laatje brengen ze hebben dus toch nog veel te leren.
Klantgericht staat helemaal niet in het vaandel bij hun bij het programma kassa zouden ze daarvoor de koude douche krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnements wijziging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Wijziging abonnement Algemeen : 29 04 jun 2017
Formele wijziging bij Online.nl Algemeen : 1 31 mei 2013
Wijziging telefonie tarieven Veranderingen : 2 11 jan 2011
Wijziging algemene voorwaarden per 1 juli 2009 Wat verandert er? : 1 29 mei 2009
Advertentie