obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Abonnements wijziging
Tiger
Vandaag een brief gekregen van Online i.v.m de abonnementswijzigingen.
Huidig abonnement ADSL Extra met Bellen vaak € 24,41 per maand
Nieuw abonnement ADSL Extra met Bellen vaak € 39,25 per maand dat is een verhoging van 60 % .
Dat betekent dat ik voor dit geld wel wat anders kan krijgen dus maar eens even rondkijken wat er te krijgen is.
De nieuwe abonnementsvorm gaat op 5 october in.
 
Tiger
Heeft niemand van de leden op dit forum van Online een brief gehad dat de abonnementen gewijzigd en verhoogd gaan worden m.i.v. 5 october.
 
dutch flash
Hoi tiger,

Hier nog niks ontvangen, kwa abonnementswijziging.
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Tiger
Online geeft in de brief aan dat ik via het nieuwe netwerk van KPN een stabiele internetverbinding krijg en dat ze de abonnementen overzichtelijker hebben gemaakt en dat kost mij volgens hun € 15 meer per maand.
Ik geloof er geen bal van want volgens mij wordt ik helemaal niet naar een nieuw netwerk omgezet dus ga a.s. maandag eens bellen.
Op hun site staat dat een ADSL tot 30 mbps abonnement € 24 kost en bellen basis € 2.50 en dat is een andere prijs dan € 39,25
Ben benieuwd wat ik te horen krijg.
 
dutch flash

Quote

Tiger schreef:

Online geeft in de brief aan dat ik via het nieuwe netwerk van KPN een stabiele internetverbinding krijg en dat ze de abonnementen overzichtelijker hebben gemaakt en dat kost mij volgens hun € 15 meer per maand.
Ik geloof er geen bal van want volgens mij wordt ik helemaal niet naar een nieuw netwerk omgezet dus ga a.s. maandag eens bellen.
Op hun site staat dat een ADSL tot 30 mbps abonnement € 24 kost en bellen basis € 2.50 en dat is een andere prijs dan € 39,25
Ben benieuwd wat ik te horen krijg.




Die € 24, is met korting !

Internet 30 Mb/s
Tot 30 Mb/s down- en 3 Mb/s upload
Eerste 3 maanden € 10,- korting
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Tiger

Quote

dutch flash schreef:

Quote

Tiger schreef:

Online geeft in de brief aan dat ik via het nieuwe netwerk van KPN een stabiele internetverbinding krijg en dat ze de abonnementen overzichtelijker hebben gemaakt en dat kost mij volgens hun € 15 meer per maand.
Ik geloof er geen bal van want volgens mij wordt ik helemaal niet naar een nieuw netwerk omgezet dus ga a.s. maandag eens bellen.
Op hun site staat dat een ADSL tot 30 mbps abonnement € 24 kost en bellen basis € 2.50 en dat is een andere prijs dan € 39,25
Ben benieuwd wat ik te horen krijg.




Die € 24, is met korting !

Internet 30 Mb/s
Tot 30 Mb/s down- en 3 Mb/s upload
Eerste 3 maanden € 10,- korting

Die € 24 is zonder korting kijk op de bijgevoegde link
https://www.online.nl/abonnement/same...enstellen/
 
Tiger
Op dit moment heb ik een ADSL Extra was voorheen Familie abonnement tot 20 Mbps en betaal op dit moment € 24,41 per maand inclusief Bellen Vaak.
Ik ga overstappen naar internet 30 Mb/s down en 3 Mb/s upload zou ook een nieuw modem krijgen heb op dit moment nog de Huawei.
Wil eens kijken of dit naar tevredenheid werkt en betaal dan per maand € 24 en € 2,50 basis bellen dus totaal € 26,50 per maand en de 1e 2 maanden € 19 .
Abonnement is afgesloten voor om te beginnen 1 jaar.
Hou jullie wel op de hoogte als ik de nieuwe aansluiting heb of alles naar behoren functioneert.
 
Tiger
Nu ik ben omgezet op de KPN lijn even een update.
Online heeft zich niet aan de afspraak gehouden ik zou met de snelheid omhoog gaan echter mijn snelheid is bijna gehalveerd want ik had een intrainwaarde van 19712 downstream en 1011 upstream.
Na de omzetting ging ik in 1e instantie naar 10524 downstream en 776 upstream.
Vandaag na 1 dag heb ik 11001 downstream en 904 upstream dus nog altijd niet acceptabel ga dus morgen even bellen wat hier de oorzaak van is dat de afspraak niet nagekomen is.
Heb volgens afspraak na de omzetting 14 dagen bedenktijd laat wel weten hoe e.e.a. afloopt.
 
Tiger
Heb vandaag gebeld i.v.m. de trage verbinding en kreeg vrij snel de helpdesk aan de lijn maar die verbinden je dan weer door naar de technische dienst waar je lang moet wachten en naar het hele reportoire van de muziek kan luisteren heb meer dan een 1/2 uur in de wacht gestaan daarna weer de helpdesk gebeld kreeg wat warrige verhalen te horen over de migratie en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en werd weer in de wacht gezet naar de technische dienst.
Je word naar een stabiel netwerk over gezet en dan ga je meer dan de halve snelheid omlaag dat kan er bij mij niet in.
Op speedtest.net had ik vanmorgen zelfs een downloadsnelheid van 4.19 Mbps en o.68 Mbps upload terwijl ik in het verleden vrijwel constant 16.48 Mbps had.
Ik heb aangegeven geef de melding maar door aan de terchnische dienst en als het niet in korte tijd geregeld is trek ik de stekker er uit.
 
I R Baboon
Al een verbetering of nog steeds problemen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnements wijziging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Wijziging abonnement Algemeen : 29 04 jun 2017
Formele wijziging bij Online.nl Algemeen : 1 31 mei 2013
Wijziging telefonie tarieven Veranderingen : 2 11 jan 2011
Wijziging algemene voorwaarden per 1 juli 2009 Wat verandert er? : 1 29 mei 2009
Advertentie