Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 07 November 2016, 17:49
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 01 Nov 2016 |
Heb geupdate. Hij vraagt een username en wachtwoord. Wat ik nooit heb ontvangen van online. Als ik bij Advanced view no userdata aanvink moet ik de VCI en VPI invullen. Ik heb nu de volgende staan. Username: Wachtwoord: VlanId: 1001 Detect Automatically Krijg in het event log PPPoe timeout. Dsl heeft hij wel connectie mee, de ip ophalen doet hij nog steeds niet. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 07 November 2016, 17:55
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik denk nog steeds dat je instellingen niet goed staan. Ik kon vroeger een optie Kiezen zonder gebruikersnaam of wachtwoord. Het was een RFC protocol wat ik kon kiezen. Verder weet ik het niet meer. Welk profiel is aktief bij een officieel Online modem? "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 07 November 2016, 18:11
|
Het klopt idd dat je een optie kan kiezen zonder gebruikersdata. Maar het probleem dan is dat ik een vpi en vci op moet geven. En adsl instellingen met vdsl is niet de bedoeling had ik begrepen. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 07 November 2016, 20:57
|
Kijk eerst eens met een officieel Online modem welk profiel aktief is.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 15 November 2016, 13:12
|
Ik kan nergens eeen profiel vinden op de zyxel modem. Na een lange week alsnog een keer geprobeerd. Op de Zyxel modem staat onder system monitor deze informatie. ============================================================================ VDSL Training Status: Showtime Mode: VDSL2 Annex B VDSL Profile: Profile 17a Traffic Type: PTM Mode Link Uptime: 0 day: 1 hour: 41 minutes ============================================================================ Op de fritzbox heb ik nu ingesteld: VLAN ID 1001 VPI 8 VCI 35 Bridged (Routed Bridge Encapsulation) en auto DHCP op fritz.box Op line settings heb ik Annex B geselecteerd, dit was eerst Annex A. Helaas werkt het nog steeds niet. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 16 November 2016, 21:01
|
Annex B betekent ISDN. Heb je eens met Online gebeld? Misschien weet I R Baboon ook nog wat.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 16 November 2016, 22:48
|
Ja, ik heb met Online gebeld en uren in de wacht gestaan. Het antwoord dat ik steeds krijg is. Nee, we ondersteunen geen andere modems. Je hoort de opgestuurde modem te gebruiken. Verder ziet mijn instellingen er zo uit:
mbakirci voegde bij, bestand:
Gewijzigd door mbakirci op 17 November 2016, 10:46 |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 17 November 2016, 10:44
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote mbakirci schreef: Ja, ik heb met Online gebeld en uren in de wacht gestaan. Het antwoord dat ik steeds krijg is. Nee, we ondersteunen geen andere modems. Je hoort de opgestuurde modem te gebruiken. Verder ziet mijn instellingen er zo uit: IK denk dat er iets fout is gegaan want de instellingen die je aangeeft staan er niet bij. |
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 17 November 2016, 10:47
|
Heb de afbeelding opnieuw geupload. |
|
|
mbakirci |
Geplaatst op 17 November 2016, 10:59
|
Ja, zowel Annex A als Annex B geprobeerd. Helaas geen verbinding mogelijk. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie