Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Zeer trage internet
|
|
Gamy |
Geplaatst op 07 January 2017, 14:53
|
Activiteit » Rotterdam » 3023 » Internet » Huawei HG655D Berichten: 14 Lid sinds: 05 Jan 2017 |
VDSL staat er, dus correct. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 07 January 2017, 18:10
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Wat je nog kan bekijken zijn de intrainwaarden van het modem. Maar ik vrees dat je alleen kan bevestigen dat de up en download snelheiden matig zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Gamy |
Geplaatst op 07 January 2017, 18:25
|
Activiteit » Rotterdam » 3023 » Internet » Huawei HG655D Berichten: 14 Lid sinds: 05 Jan 2017 |
Natuurlijk, hier: |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 08 January 2017, 14:59
|
Heb je de speedtest met een kabel gedaan of draadloos? Je intrainwaardes voor de downlink is grof weg 25Mbps, maar je speedtest gaaf iets meer dan de helft. Dat kan betekenen: iemand anders had een download draaien terwijl je een speedtest deed. Ik pak zelf als speedtest speedof.me Indien je met de computer voorheen meer snelheid had dan zal de computer geen boosdiener zijn. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Gamy |
Geplaatst op 08 January 2017, 19:51
|
Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd. En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 08 January 2017, 20:31
|
Ik wil je helemaal niet aanvallen! Ik probeer te kijken of er iets is wat wij nog zelf kunnen doen. Stel nu dat Online in hun eigen wijsheid je een 10Mbps profiel heeft gegeven wat brutaal wordt afgeknepen. Dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar is het dat?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
mRcan |
Geplaatst op 09 January 2017, 14:33
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Goedemiddag @Lutz Ik heb zelfde probleem als (Gamy) Voorde omzetting was mijn verbinding redelijk tussen 18-20mb Na de omzetting is mijn snelheid flink verlaag was na 13-16mb En na mijn modem paar x uitviel dacht ik even mijn modem reset geven. Wat gebeurde ineens flink nog lager na 9-11mb. Ah ja heb gebeld de klantenservice hun raden mij nieuwe uprade naar een 30mb waarbij ik maar 26mb kan ontvangen maar ben niet ingegaan. Dus daarbij denk ik binnenkort ga overstappen naar ander provider bijvoorbeeld gewoon KPN glasvezel verbinding. voor ongeveer redelijk in de buurt de zelf prijs wat ik nu betaal. IT-Person
|
|
|
Lutz |
Geplaatst op 09 January 2017, 18:08
|
Heb je het modem een harde reset terug naar febrieksstand gegeven? Hoe dat met de Zyxel werkt weet ik niet. Wat wij hier al weten is: soms is na de omzetting de snelheid uit technische redenen lager dan voor de omzetting. Veel vaker gebeurt dat Online na de omzetting een fout gebruikersprofiel toepast met een lager snelheid dan wat bij je abonnement hoort. Wij adviseren alleen een duurder abonnement af te sluiten indien Online kan garanderen dat je meer snelheid krijgt. Indien ze dat niet kunnen waarmaken moet je weer terug kunnen of kunnen opzeggen. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
mRcan |
Geplaatst op 09 January 2017, 18:25
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Ja, zelfde situatie geef die hem aan. En als nog wil ik hem niet upgrade bij Online.nl want geloof ze niet meer in vernieuwde netwerk van ze ga toch overstappen naar KPN glasvezel.
IT-Person
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 09 January 2017, 19:21
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Gamy schreef: Ja, ik gebruik met de kabel (ethernetkabel) zoals altijd. En nee niks met download. Alles afsluiten en pas testen. Gamy jij gaf aan dat jij met je 50 Mbit verbinding nooit een probleem hebt gehad voordat je omgezet werd op de KPN lijn dat gaf jij aan in je openingspost #1 welke downloadsnelheid had je toen t.o.v. nu. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie