Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over webspace
overzetten/kopiëren mappen
|
|
jv |
Geplaatst op 09 January 2017, 19:15
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Jan 2017 |
Omdat gratis mail gaat verdwijnen, wil ik al mijn mappen met mail overzetten naar een andere, hoe doe ik dat? |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 10 January 2017, 18:46
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Daar hebben wij meer informatie nodig. Gebruik je pop3 of IMAP voor email? In het eerste geval staat je mail al lokaal op de computer, in het 2e geval niet. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
jms319 |
Geplaatst op 13 January 2017, 22:18
|
Activiteit » Ergens boven Amsterdam » Internet » Fritz!Box 7390 (eigen modem) Berichten: 125 Lid sinds: 28 Mar 2013 |
Misschien is het je inmiddels gelukt om al je mail te downloaden maar anders heb jij (of iemand anders met een Online e-mailadres dat binnenkort vervalt) misschien iets aan deze uitleg (en schermafdrukjes) om een gmail-account te gebruiken om je e-mail die bij Online binnenkomt op te laten halen door gmail: https://www.seniorweb.nl/artikel/prov...n-in-gmail en/of https://support.google.com/mail/answe...72049&rd=1 Bij onder ander hotmail.com / outlook.com kun je je email op een vergelijkbare manier laten ophalen naar je een e-mailadres dat je daar hebt (zie schermafdrukje waar je dat kunt instellen bij outlook.com). Daar heet het een 'Connected Account'. Ik zou vooralsnog wel je mail op de server van Online laten staan zolang dat kan. Het binnenhalen van mail van een ander e-mailadres (bijvoorbeeld Online.nl) naar een gmail-account werkt prima. Succes, jms319
jms319 voegde bij, bestand:
|
|
|
jms319 |
Geplaatst op 13 January 2017, 22:20
|
Activiteit » Ergens boven Amsterdam » Internet » Fritz!Box 7390 (eigen modem) Berichten: 125 Lid sinds: 28 Mar 2013 |
En de andere twee voorbeeldschermafdrukken die ik niet meer bij het vorige bericht kon toevoegen.
jms319 voegde bij, bestand:
|
|
|
jv |
Geplaatst op 16 January 2017, 12:51
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Jan 2017 |
Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels gelukt. |
|
|
jms319 |
Geplaatst op 16 January 2017, 13:13
|
Bedankt voor het terugkoppelen. Goed dat het je gelukt is. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 16 January 2017, 19:53
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Zo zie je maar weer dat er leden zijn die anderen helpen om een probleem op te lossen. Chapeau chapeau. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overzetten/kopiëren mappen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
mail lokaal verplaatsen naar mappen | Algemeen | : 2 | 07 Nov 2014 |
Advertentie