obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
mail lokaal verplaatsen naar mappen
Leone
Hallo, ik wordt al wat langer geconfronteerd met het probleem dat ik op mijn PC mail vanuit de inbox niet kan verplaatsen naar zelf aangemaakte submappen.
Recent heb de nodige mail opgeschoond en kon ik weer wat mail verplaatsen; sinds een paar dagen is het weer mis en krijg ik telkenmale een fout melding: "kan de items niet verplaatsen.reactie van de server was; append failed".
Via Google deze melding intypen heeft geen resultaat / oplossing, om radeloos van te worden.

Ik werk met een IMAP account.
Wat ik verder zie is dat de mappen op de server absoluut niet gelijk zijn aan de lokale mappen.Kan het soms zijn dat ik mappen op de server aan moet maken die dan vervolgens automatisch lokaal in de inbox worden bijgewerkt ?
Wie heeft een oplossing voor dit erg vervelende probleem.

bij voorbaat dank voor een reaktie !

grtz Leone
 
Lutz
Bij een POP of POP3 account download je de mail van de server en je hebt ze dan alleen lokaal. Bij IMAP laat je alles op de server staan, en je wordt niet geacht lokaal mail te hebben.

Hetgeen betekend: bij een IMAP account moet je de mappen op de server aanmaken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail lokaal verplaatsen naar mappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie