obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
IP camera aansluiten
broodjevonkie
Het lukt mij niet om mijn 360Eye IP camera via wifi aan mijn smartphone of tablet te linken. Het lijkt erop dat de Huawei modem een stoorzender is. Wie kan helpen? Ik ben er al uren mee bezig geweest. Het uitzetten van de firewall op het modem werkte ook niet.

Een vriend van mij heeft het bij hem thuis geprobeerd (via KPN modem) en binnen 20 sec was er beeld.
 
Lutz
Indien de camera het aan een ander modem doet dan is de camera wel goed. Heb je het modem al eens naar de fabriekstand gereset? Vervolgens nog een keer proberen te installeren. De app ervoor heb je wel geïnstalleerd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
broodjevonkie
Ik had vooraf de app geïnstalleerd ja. Zelfs een ervaren vriend lukte het niet om de camera te installeren bij mij thuis. Bij hem thuis lukte het binnen 20 sec wel.

Bij het zoeken op internet, kwam ik meerdere problemen tegen met het installeren van camera's en deze huawei modem. Ik weet niet of Online er een bepaalde beveiliging op zet?

Er was niets aan de modem veranderd. Dus de fabrieksinstellingen zouden nog hetzelfde moeten zijn?
 
Lutz
Het Huawei modem kent vele geheimen. Ik zou het toch terug zetten naar de fabriekstand: aan de linker kant de verzonken knop met een paperclip indrukken en 30 seconden of langer zo houden., totdat de lichtes uitgaan. Dan zal het modem opnieuw opstarten. Probeer het dan nog een keer.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

broodjevonkie schreef:

Ik had vooraf de app geïnstalleerd ja. Zelfs een ervaren vriend lukte het niet om de camera te installeren bij mij thuis. Bij hem thuis lukte het binnen 20 sec wel.

Bij het zoeken op internet, kwam ik meerdere problemen tegen met het installeren van camera's en deze huawei modem. Ik weet niet of Online er een bepaalde beveiliging op zet?

Er was niets aan de modem veranderd. Dus de fabrieksinstellingen zouden nog hetzelfde moeten zijn?

Niet geschoten is altijd mis.
Als je niet probeert om het modem te resetten naar de fabrieksinstellingen weet je nooit of dit het probleem was.
En zou dit toch niet werken dan heb je in ieder geval een factor uitgesloten.
Na de reset krijgt het modem automatisch weer de instellingen van Online.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP camera aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
Advertentie