Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Internet valt steeds weg
|
|
Fazliserin |
Geplaatst op 19 March 2017, 20:07
|
Activiteit » Haarlem Berichten: 15 Lid sinds: 31 Jan 2016 |
Bedankt voor je hulp. Ik zal afwachten. |
|
|
Fazliserin |
Geplaatst op 20 March 2017, 18:28
|
Sinds vanavond doet mijn internet het opeens zonder dat ik iets heb gedaan. Doet online dit express of is dat geen mogelijkheid? |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 20 March 2017, 18:37
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik zou het niet weten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 20 March 2017, 18:54
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Fazliserin schreef: Sinds vanavond doet mijn internet het opeens zonder dat ik iets heb gedaan. Doet online dit express of is dat geen mogelijkheid? Ik denk niet dat Online dit doet zou het nog eens voorkomen dan is het raadzaam om eens te checken of bij de verbindingen niet een slechte verbinding zit waardoor je internet uitvalt. Misschien heeft de monteur die nog zou komen hier een antwoord op. |
|
|
Fazliserin |
Geplaatst op 20 March 2017, 19:33
|
het is allemaal een beetje vreemd. paar maanden terug had ik namelijk ook ongeveer hetzelfde en toen deed mijn internet het ook zomaar een dag voordat de monteur langs zou komen. maarja even kijken wat de monteur ervan maakt. Gewijzigd door Fazliserin op 20 March 2017, 19:40 |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 20 March 2017, 21:43
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Fazliserin schreef: het is allemaal een beetje vreemd. paar maanden terug had ik namelijk ook ongeveer hetzelfde en toen deed mijn internet het ook zomaar een dag voordat de monteur langs zou komen. maarja even kijken wat de monteur ervan maakt. Ik hoop voor jou dat hij de oorzaak kan vinden anders zou je ook nog voor de kosten van hem moeten opdraaien. |
|
|
Fazliserin |
Geplaatst op 20 March 2017, 22:13
|
ze gaan geen cent krijgen, dat staat vast |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 22 March 2017, 16:50
|
Gisteren zou de monteur langs komen heeft hij nog bijzondere dingen geconstateerd waardoor de verbinding regelmatig uit viel. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 March 2017, 20:46
|
Beste Fazliverin je hebt dit topic geopend zou jij ons ook kunnen zeggen wat de bevindingen van de monteur waren. |
|
|
Fazliserin |
Geplaatst op 15 May 2017, 10:16
|
Update(excuses beetje laat) monteur heeft geconstateerd dat ik van een ander persoon het internet aan het gebruiken was(geen idee hoe, hij zei dat ik zijn ip had). vervolgens heeft hij alles gereset en heb ik sindsdien weer onwijs slecht internet. Ben dus blij dat ze met een prijsverhoging zijn gekomen, kan ik lekker gratis overstappen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie