obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wijziging abonnement
Tiger

Quote

Fazliserin schreef:

iemand hier ervaring met t-mobile of NLE?

trouwens als ik midden juni mijn contract beƫindigd neem ik aan dat ik niet het volle bedrag moet betalen?


ps: kan ik nog wel annuleren?

Als het goed is heb je ca. 1 maand van te voren bericht van de verhoging gehad dus ik weet niet wanneer de verhoging in gaat of is ingegaan.
Dus wel op tijd opzeggen anders zit je aan het contract vast.
Over t-mobile en NLE weet ik niets ik ga zelf overstappen naar ZIGGO want ik heb een heel mooi aanbod gekregen voor 1 jaar.
 
Tiger
De 1e speedtest na de overgang naar Ziggo
6339825023
Bij Online had ik een 30 Mbps abonnement en kreeg daar amper met veel moeite rond de 18 nu bij Ziggo heb ik een 25 Mbps abonnement en zie het resultaat wat draadloos is gemeten.
Dit is absoluut TOP.
 
Lutz
proviciaat!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin

Quote

Tiger schreef:

De 1e speedtest na de overgang naar Ziggo
6339825023
Bij Online had ik een 30 Mbps abonnement en kreeg daar amper met veel moeite rond de 18 nu bij Ziggo heb ik een 25 Mbps abonnement en zie het resultaat wat draadloos is gemeten.
Dit is absoluut TOP.


tiger wat heb jij met de online modem gedaan?

moet die retour?
 
Lutz
Ik ben dan niet Tiger, maar Online heeft het recht het modem terug te vragen. Het is niet te voorspellen van wie ze het modem weer terug vragen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin
Ik heb even contact opgenomen en ze zeggen doe maar in een willekeurige doos en stuur het maar op...
 
Lutz
Dus je weet wat je moet doen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin
meh ik hou het lekker, ze zijn toch zo dom om het te vergeten.

vergoeding voor die baggerinternet die ik 2 jaar heb gehadBye-sad
 
Tiger
Het modem is eigendom van Online en het terug sturen kost niets en als je geen problemen meer met Online wilt hebben kan je het beter opsturen krijg je ook geen gedonder achteraf.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Abonnements wijziging Zyxel meer apparaten aansluiten : 20 25 okt 2016
Upgraden abonnement Klacht over Online : 9 05 mei 2014
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 feb 2014
Advertentie