obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
Tijden van TV gids kloppen soms niet
MelskeH
Hebben jullie ook vaker dat jullie het begin missen van jullie favoriete programma, Zoals NCIS of KLEM als voorbeeld.

Voorbeeld het NOS Journaal van 20:00 uur op NPO 1 duurt soms 35 min. maar ook soms 30 min. en juist die 5 min mis je van het begin van het volgend programma. Ik persoonlijk erger me hier vreselijk aan. Ja je kunt nog het laatste stuk van het NOS Journaal terug kijken, maar dan moet je binnen 1 week terug kijken, en dat lukt niet altijd, of wil je gewoon niet. Omdat je gaat alle uitzendingen in 1 avond wilt bekijken. Als men de helpdesk belt hierover krijg je steenvast hetzelfde antwoord "Wij krijgen deze tijden door en kunnen er niks aan doen" BShit. Ga dan klagen bij die leverancier zou ik zeggen.

Dit probleem komt op meerdere zenders voor dus ook op NET 5 waar NCIS te zien is, Juist bij NCIS is het begin het belangrijkste ;-(
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijden van TV gids kloppen soms niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie