Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
Foutmelding S111
|
|
piacco |
Geplaatst op 11 December 2018, 16:08
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 2 Lid sinds: 11 Dec 2018 |
Hallo, Sinds 3 december geeft mij digitale TV ontvanger de foutmelding S111, duw de chiphouder verder in uw decoder. Heb hier meermaals met de klantenservice over gebeld, maar zij kunnen het probleem niet oplossen en kunnen ook niet aangeven hoelang het nog gaat duren. Kan iemand aangeven hoelang ik nog moet wachten totdat het probleem opgelost is. |
|
|
piacco |
Geplaatst op 12 December 2018, 20:15
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 2 Lid sinds: 11 Dec 2018 |
Heb het idee dat het weinig zin heeft om iets op dit forum te posten. Online is hier niet erg actief |
|
|
liekske71 |
Geplaatst op 04 June 2019, 20:00
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 04 Jun 2019 |
Ik ben sinds gisteren klant bij Online, kreeg bij het aansluiten van de digitale tv ontvanger dezelfde melding, S111 . Ben al 2 dagen met klantenservice aan het bellen. Ze weten geen oplossing voor het probleem, moet maar afwachten..... Hoelang heeft het geduurd voor het was opgelost? En is het wel opgelost? Want het lijkt mij dat als ze weten wat de oorzaak is, ze een oplossing kunnen geven..... |
|
|
MACANELLEY |
Geplaatst op 27 July 2019, 21:34
|
Activiteit » Groningen » 9725JV » Internet & TV » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 2 Lid sinds: 27 Jul 2019 |
Heb hetzelfde probleem! Wat een drama daar bij Online.nl Ik leg ze het vuur aan de schenen! Posten op FB, Twitter en via Messenger. Het probleem kennen ze al een tijdje. Laat je niets wijsmaken. Geen oplossing is abonnement opzeggen! Ze blijven in gebreke! Ik ben een nieuwe klant. internet is prima verlopen. TV niet. Mocht ik wat vernemen qua oplossing hoor je van mij! Groet, Hans |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 30 July 2019, 18:18
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Ik neem aan dat niet iedereen dit probleem heeft dus gewoon kontakt met Online opnemen dat ze maar een andere decoder opsturen die geen foutmeldingen geeft. Het punt is gewoon dat het product wat ze geleverd hebben niet naar behoren functioneert en dan moeten ze het gewoon omruilen voor een product wat wel goed is. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding S111', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
foutmelding interactieve TV | Helpdesk | : 4 | 10 Jul 2015 |
Rare foutmelding webmail. | : 3 | 05 Jan 2012 | |
foutmelding verbinding airport netwerk | Algemeen | : 12 | 29 Jul 2009 |
Advertentie