Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Gratis Fonero (draadloze Wifi router en dus overal internet)
jan groen
Registreer jezelf bij Xing/Open BC via

www.xing.com

Je krijgt dan 1 maand gratis Premium membership bij Xing(wordt daarna omgezet in een gratis basis abonnement).
Als je lid bent vind je bij Xing/Premiumworld een link naar Fon, daar kan je een gratis modem bestellen (wel ook tijdens de bestelling aanmelden bij Fon). Je krijgt tijdens de bestelling een code waarmee je gratis kan bestellen.

Het is een beetje een omweg, maar je krijgt de bevestiging per email dat je er 1 besteld hebt, en dat ie niets kost.

Voor verdere info kun je kijken op www.fon.com en www.fonboard.nl

Richard
Hoort zich interessant aan, maar ik ben ook benieuwd naar de addertjes, misschien eens de hele kleine lettertjes doorlezen in de algemene voorwaarden of zoiets.Smile
Greetings, Richard.

jan groen
Ik weet niet of er echte addertjes zijn.

Volgens mij is het de bedoeling dat je je internet verbinding gaat delen en omdat jij je internet beschikbaar stelt krijg je ook toegang bij anderen (overal ter wereld).

Volgens mij is het enige wat je moet doen de router aansluiten en je aanmelden. Meer verplichtingen zijn er niet.

Het is echt gratis en ik ook moet nog zien waar het schip strand. Ik heb via deze weg er een besteld en ik wilde jullie het hier niet onthouden.

Kijk anders ook eens op andere fora is er al een hoop overschreven.

Richard
Oooooh op die manier, een soort van shared internet gebeuren. Hmmz.... misschien wil ik het ook wel eens proberen.

En uiteraard fijn dat je het ons ook even laat weten, waarvoor dank. Maar logischerwijs begrijp je de scepsis t.o.v. gratis aangeboden zaken, doch wie weet....
Ben benieuwd naar je ervaringen ermee straks.

Greetings, Richard.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Fonero (draadloze Wifi router en dus overal internet)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 Sep 2020
Advertentie