Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
TELEFONIE DOET HET NIET.
|
|
badal34 |
Geplaatst op 02 February 2007, 22:57
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 02 Feb 2007 |
HEyyy allemaal ik had een vraagje... Als ik wil bellen krijg ik de orange kiestoon maar zodra ik een nummer draai krijg ik te horen, U bent niet bevoegd dit nummer in te toetsten...weet iemand wat dat kan zijn..reset werkt ook niet |
|
|
THerber |
Geplaatst op 13 February 2007, 18:56
|
Activiteit ![]() » Wijk bij Duurstede Berichten: 17 Lid sinds: 12 Feb 2007 |
Quote badal34 schreef: HEyyy allemaal ik had een vraagje... Als ik wil bellen krijg ik de orange kiestoon maar zodra ik een nummer draai krijg ik te horen, U bent niet bevoegd dit nummer in te toetsten...weet iemand wat dat kan zijn..reset werkt ook niet Hoi Labal, Je kunt even in de livebox kijken of de telefonie wel geactiveerd is en of je kengetal is ingevuld. Als daar staat "niet geactiveerd" of er staat een verkeerde pakketvorm, dan moet Orange hun huiswerk beter doen. Kan je wel het internet op? Zo ja, dan is in ieder geval de lijn actief. Probeer eens op je telefoon (als die aan de livebox hangt) met *33* een gewone kpn kiestoon te krijgen. Kan je dan wel bellen? Dan is er iets in de livebox niet goed. Ik zelf heb het vermoeden dat het mac-adres van je livebox niet overeenkomt met het mac-adres wat ze bij Orange hebben geactiveerd. Je gebruikt toch wel je eigen livebox hè, want als je een andere livebox gebruikt, klopt inderdaad het mac-adres niet. En de telefonie wordt op mac-adres aangestuurd. Als je in het hoofdmenu van de LB kijkt, zie je links "informatie" staan. Klik daarop en je kan dan op netwerk klikken. Dan krijg je het mac-adres te zien. Laat Orange controleren of ze voor telefonie het juiste mac-adres hebben staan. Volgens mij moet het dan weer werken. Suc6 Theo Hoor je brandweer? Wil je weten wat er is?
Kijk op http://www.herber.cc/p2000 voor de piepermeldingen van de hulpdiensten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TELEFONIE DOET HET NIET.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |