Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Plotseling hoge ping
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 29 June 2014, 11:27
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Als je die trace vergelijkt met bericht #84 zie je echt een groot verschil. Kortere route (altijd beter) en Cogentco is verdwenen uit de route. Over Cogentco zijn al vaker klachten gemeld. Wellicht dat daar de oorzaak zat van je probleem. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Amit |
Geplaatst op 29 June 2014, 14:19
|
Activiteit » Alkmaar » 1825 » Huawei HG655D Berichten: 4 Lid sinds: 13 Jun 2014 |
dat is ook zo daar liggen de problemen de gasten van online weten dat ook wel hoor alleen tja dan nog wat aan doen dat doen ze lekker niet zijn maar tientallen mensen met dit probleem van hun dus lekker negeren en wij maar betalen voor niks |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 30 June 2014, 14:11
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Heeft een van jullie via klachtenkompas.nl al een klacht gemeld? Als je niet gehoord wordt, moet je de zaak onder de aandacht brengen van het publiek. Online is daar wel gevoelig voor. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Khearon |
Geplaatst op 04 July 2014, 12:28
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 28 May 2014 |
Ik niet in ieder geval, maar voor mij heeft het dan ook geen zin meer. Online.nl is al opgezegd. Ook al was het opgelost via klachtenkompas dan nog zou ik geen klant meer willen zijn. De 'klantenservice' hoort gewoon niet zo moeizaam en zo verschrikkelijk onbenullig te zijn. |
|
|
Lennon |
Geplaatst op 07 July 2014, 01:06
|
Activiteit » Amsterdam » 1033kr Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Ik heb deze problemen nu ook al sinds eind februari net als jullie, heb ook veel posts gestuurd naar Blizzard (WOW, Heartstone, Diablo owners) en het lijkt er op dat Online van carrier moet veranderen (geen congetco) om dit optelossen. Verder heb ik ook een klacht gemaakt via de klachtenkompas wat Baboon adviseerde, dus laten we hopen dat er iets uit komt. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 07 July 2014, 12:22
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Het is jammer dat je van provider moet veranderen om dit op te lossen. De krachtigste stem die een consument heeft, is de beurs. Pas als de klanten weglopen, is er een noodzaak om een probleem op te lossen. Zie je wel vaker... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Lennon |
Geplaatst op 07 July 2014, 13:30
|
Activiteit » Amsterdam » 1033kr Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
reactie; Geachte/Beste, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is er over deze klacht/probleem geen melding gemaakt bij onze klantenservice. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 1.00 per gesprek) Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/. U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn. Ik verzoek u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen. Met Vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl geen melding bij de klantenservice? ik dacht dat er toch wel 200+ meldingen waren hier over? |
|
|
SKDJ |
Geplaatst op 07 July 2014, 13:38
|
Activiteit » Hilversum » 1221AM » Internet » ZyXEL VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 36 Lid sinds: 04 Jul 2014 |
Welke inlog? Heb jij wel een inlognaam die werkt dan? |
|
|
Lennon |
Geplaatst op 08 July 2014, 17:17
|
Activiteit » Amsterdam » 1033kr Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Ik krijg verteld dat deze klacht niet bekend is bij Online en dat ze me niet verder kunnen helpen, ik contact opnemen met de technische helpdesk xd wat een kut bedrijf xd |
|
|
Rvandijk |
Geplaatst op 09 July 2014, 09:45
|
Activiteit » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 09 Jul 2014 |
Heb zelf ook een klacht ingediend op klachtenkompas.nl en ik krijg precies dezelfde reactie als Lennon. De zogenaamde "Call-Me-Now" functie is nergens te bekennen op hun site. En het abonnement dat ik heb afgesloten zou geschikt zijn voor gamen. Ik vind dat zij zich niet kunnen houden aan hun beloftes. Zij kunnen hun services niet goed leveren, waardoor dit een reden zou moeten zijn voor het ontbinden van het contract. Als zij dit probleem zouden oplossen zal ik klant blijven, maar tot op heden gebeurt er niks en de klantenservice bestaat uit een groep apen met een headset op (om het maar zo te verwoorden) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Plotseling hoge ping', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Blizzard servers Online.nl 150ms ping | Storing | : 4 | 20 Aug 2017 |
Hoge ping | Storing | : 10 | 15 Jun 2016 |
Hooge Ping, Latency - wat te doen? | Huawei configuratie en problemen | : 22 | 11 Apr 2016 |
Hoge ping huawei. | Huawei configuratie en problemen | : 4 | 05 Oct 2015 |
Webmail werkt plotseling niet meer | Storing | : 4 | 04 Jan 2015 |
Advertentie