Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
|
|
Het Online Service Team |
Geplaatst op 23 September 2009, 15:34
|
Official van Online Berichten: 26 Lid sinds: 13 May 2009 |
Beste Online klant, Zoals beloofd ontvangt u van ons een update over de spooktelefoontjes. We zijn op dit moment samen met KPN de diverse mogelijke oorzaken aan het onderzoeken en mogelijke oplossingen aan het testen. Tot nu toe helaas zonder resultaat. We begrijpen dat dit een zeer vervelend probleem is. We werken daarom met man en macht aan een oplossing. Maandag 28 september informeren we u opnieuw over de stand. Met vriendelijke groet, Online |
|
|
hetbeest |
Geplaatst op 23 September 2009, 16:23
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 Apr 2009 |
Is er een forumadmin die de naam van het Online Service Team kan veranderen? Maak er maar wat van, zolang het woord service er maar niet meer in voorkomt
Gewijzigd door hetbeest op 23 September 2009, 16:24 |
|
|
hetbeest |
Geplaatst op 23 September 2009, 19:23
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 Apr 2009 |
Vandaar ook mijn smiley, maar er zit wel een frustratie in dat ze (als the messengers van Online) nog steeds niet met een oplossing komen. |
|
|
Melztrom |
Geplaatst op 23 September 2009, 20:23
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Sep 2009 |
Dag allemaal, Na lang wachten op herstel, nieuwe firmware en vruchteloze pogingen langer geleden van de helpdesk om het spooktelefoongebeuren en het uitvallen van de telefoonlijn op te lossen, begint het bij mij nu te jeuken. Wanneer je een maandelijks bedrag betaalt EN er zoveel mensen zijn met dezelfde problemen, dan dien je daar een oplossing voor te vinden. Achter de schermen bij Online zitten genoeg super goeie IT-dudes en dudettes, weet ik uit ervaring, maar het *lijkt* toch of ze zich met deze dienst wat vergaloppeerd hebben. Ik zie nu dat er maandag a.s. een update komt over het verhaal en ik hoop dat die update uitsluitsel brengt - anders ga ik weer terug naar UPC. Gewijzigd door Melztrom op 23 September 2009, 20:24 |
|
|
hetbeest |
Geplaatst op 23 September 2009, 23:04
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 Apr 2009 |
Dank je hartelijk, Online. Vergeet ik een avond de telefoon uit te zetten, is het meteen weer raak. 24:00 uur precies. Hoe mikken jullie het zo uit. DIT KAN ZO NIET LANGER. Schamen jullie je niet????? |
|
|
hetbeest |
Geplaatst op 24 September 2009, 14:59
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 Apr 2009 |
Yesssss, net een telefoontje gehad dat ik volgende week een nieuw (Alcatel) modem krijg. Online, alvast bedankt! |
|
|
ultiblade |
Geplaatst op 24 September 2009, 18:46
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 28 Aug 2009 |
Quote hetbeest schreef: Yesssss, net een telefoontje gehad dat ik volgende week een nieuw (Alcatel) modem krijg. Online, alvast bedankt! Ben ook gebeld !! Nieuw modem (speedtouch) moet volgende week binnenkomen .... Nog één weekje spoken |
|
|
Kabuto |
Geplaatst op 25 September 2009, 12:51
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 16 Sep 2009 |
En ja hoor... De laatste serie spooktelefoontjes lopen weer strak op schema...ik kan mij weer gaan opmaken voor de echte nachtelijke spooktelefoontjes...de serie is alweer bijna halverwege... 1...22:00 (21 september) 2...22:50 (22 september) 3...23:40 (23:43 23 september) 4...00:30 (00:33 25 september) 5...01:20 6...02:10 7...03:00 8...03:50 9...04:40 10...05:30 11...06:20 (soms wordt deze laatste overgeslagen) Na het einde van zo'n serie is het altijd 2 nachten rustig...dan begint er weer een nieuwe serie. Ik moet mijn mail nog even checken...maar tot nu toe nog geen oplossing of een nieuw modem. Terwijl ik in een paar berichten hierboven lees dat dat wel mogelijk is en ook nog werkt...!!! Kabuto... Gewijzigd door Kabuto op 25 September 2009, 12:52 |
|
|
Het Online Service Team |
Geplaatst op 28 September 2009, 15:12
|
Official van Online Berichten: 26 Lid sinds: 13 May 2009 |
Beste Online klant, Naar aanleiding van ons bericht van afgelopen donderdag, willen we u hierbij opnieuw op de hoogte brengen van de stand van zaken omtrent de ghost calls. We hebben samen met KPN geen snelle oplossing kunnen vinden. Daarom zijn we nu bezig om nieuwe firmware voor de Livebox te testen. Zodra we weten of deze firmware voldoet aan onze eisen stellen we hem beschikbaar aan onze klanten met ghost call problemen. We zullen u uiterlijk aanstaande maandag 5 oktober opnieuw informeren over de stand van zaken. Wij vinden het erg vervelend dat we u tot op heden geen oplossing kunnen bieden. We werken nog steeds met man en macht om het probleem zo snel mogelijk uit de wereld te helpen en zullen u op de hoogte blijven houden van onze vorderingen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Online |
|
|
Jeff |
Geplaatst op 28 September 2009, 21:19
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Als ik dit zo lees ben ik dan de enige die geen last heeft van ''ghost calls'' ??? ik heb sinds kort een nieuwe livebox gekregen met daarop versie 1e6 blijkbaar is het een compleet andere software wat er op draait Code Download source [root @ home]$ show all moet afkloppen geen problemen meer gehad sinds nieuwe livebox :) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie