Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Zeer trage internet
|
|
Lutz |
Geplaatst op 25 January 2017, 11:41
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
@evoxx: en welk abonnement heb je nu? Dat moet op de facturen staan. Het kan zijn dat je nu op een fout profiel zit, dat kan online corrigeren. Ze doen dat alleen indien je belt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Gamy |
Geplaatst op 25 January 2017, 11:50
|
Activiteit » Rotterdam » 3023 » Internet » Huawei HG655D Berichten: 14 Lid sinds: 05 Jan 2017 |
Dat is inderdaad raar. Ze hebben mijn profiel nagekeken en ze beweren mijn profiel is juist. Mijn internet snelheid blijft nog steeds tussen 10 en 30 Mbit. Kan echt niet! |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 January 2017, 12:06
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Gamy schreef: Dat is inderdaad raar. Ze hebben mijn profiel nagekeken en ze beweren mijn profiel is juist. Mijn internet snelheid blijft nog steeds tussen 10 en 30 Mbit. Kan echt niet! Dag Gamy jij moet Online in gebreke stellen omdat ze de snelheid na de omzetting gehalveerd hebben en eis gewoon dat ze jou op het betrouwbare netwerk wat ze aangaven de snelheid geven die jij voorheen had kunnen ze dat niet dan zou jij zonder extra kosten moeten kunnen overstappen naar een andere provider die jou wel die snelheid kan geven. Laat je dus niet overbluffen want je bent er slechter op geworden wat de snelheid betreft. |
|
|
evoxx |
Geplaatst op 25 January 2017, 13:25
|
Activiteit » Rotterdam » MA » Alles in 1 » Huawei HG655D » Netgear Nighthawk R7000 » TV Basis Berichten: 17 Lid sinds: 31 Mar 2013 |
Hoi Lutz, Als ik inlog bij mijn online staat er bij mijn producten dat ik 50Mbit heb. Dat heb ik ook altijd gehad. Ik heb altijd een goede snelheid gehad zeker ook omdat ik naast de centrale woon maar sinds ik gisterochtend ben overgezet op het nieuwe netwerk is het max 30Mbit. Gisteravond 2 keer online gesproken, die hebben een ticket aangemaakt ik wacht nu op een reactie. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 26 January 2017, 18:55
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote evoxx schreef: Hoi Lutz, Als ik inlog bij mijn online staat er bij mijn producten dat ik 50Mbit heb. Dat heb ik ook altijd gehad. Ik heb altijd een goede snelheid gehad zeker ook omdat ik naast de centrale woon maar sinds ik gisterochtend ben overgezet op het nieuwe netwerk is het max 30Mbit. Gisteravond 2 keer online gesproken, die hebben een ticket aangemaakt ik wacht nu op een reactie. Hoi evoxx ik had na de omzetting ook iets minder dan de helft v.d. snelheid contact met de helpdesk leverde niets op maar na een paar weken zat ik weer op de normale snelheid kan zijn dat dit ook bij jou het geval is dus even afwachten of dit ook bij jou werkt. |
|
|
evoxx |
Geplaatst op 26 January 2017, 19:01
|
Activiteit » Rotterdam » MA » Alles in 1 » Huawei HG655D » Netgear Nighthawk R7000 » TV Basis Berichten: 17 Lid sinds: 31 Mar 2013 |
Hi Tiger, ik zit sinds vandaag iets hoger (39/40Mbits) Ik heb nog niets van Online gehoord maar hopelijk heb je gelijk en zit ik snel weer op mijn oude snelheid. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie