Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
hetbeest
Gloeiende, gloeiende, kloten Online!!! Ik probeer nog netjes te blijven. Exact 2 uur, nu 6 minuten geleden, was het weer raak. Een spooktelefoontje! Ik wil een oplossing NU!!!!
 
ultiblade
Geachte heer,

Recent (12-09-2009 omstreeks 09.15u) is er bij uw modem een software
update geweest en deze zou het probleem moeten hebben verholpen. Het is
echter mogelijk dat deze software update niet volledig is uitgevoerd en
deze problemen veroorzaakt. Dit valt in de meeste gevallen op te lossen
door het uitvoeren van een harde reset. Dit doet u als volgt:

- haal de stekker van de Livebox uit het stopcontact.
- druk de resetknop in, hou deze ingedrukt en doe de stekker weer in het
stopcontact.
- houdt u de resetknop nog steeds ingedrukt. De lampjes bovenop de
Livebox gaan nu één voor één branden en daarna gaan ze korte tijd
allemaal tegelijk branden. Laat de resetknop pas los zodra de twee
buitenste lampjes en het middelste lampje gaan branden.

Mocht dit niet werken, dan kunt u inloggen in de Livebox door in de
adresbalk van uw browser 192.168.1.1 in te voeren, vervolgens links op
'informatie' en dan op 'software' te drukken en dan de 'zoeken naar
updates' optie te selecteren. Mocht dit het probleem ook niet oplossen,
meld dit dan aan ons via een antwoord op dit e-mailbericht of via onze
telefonische klantenservice, bereikbaar op het nummer 0900-9515
(EUR0,15/min), dan kan de technische dienst eventueel worden ingeschakeld.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Online


Na een reset en 2 keer herstarten werkte de livebox weer en had ik weer adsl + telefonie. De hierboven besproken software update heeft volgens mij helemaal niet plaastgevonden. Ik heb nog steeds dezelfde firmware (E6) en vannacht had ik weer een heel gesprek met mijn spook. Wat mij nog het meest opviel was dat wanneer de livebox spanningsloos was mijn KPN lijn ook dood was ?

Om een lang verhaal kort te maken: Bedankt Online, mijn probleem is nog exact hetzelfde !!
 
Tiger
Het wordt eens tijd dat Online eens keihard wordt afgerekend gaat worden voor de BULLSHIT die ze iedere keer weer veroorzaken.

Blijft alleen de hamvraag open wie gaat dat doen en welke mogelijkheden zijn er om ze aan te pakken dat ze wel een fatsoenlijke service en goede oplossingen hebben voor de problemen die ze zelf veroorzaken door een niet kwalitatief produkt te leveren.

Tiger
 
PdK
Het enige antwoord wat ze elke keer geven is dat je een reset moet doen.
Al doe je 80 keer per dag een reset, het helpt toch niet.
De enige oplossing is die ondingen omruilen voor een Speedtouch.
 
hetbeest
Net weer met Online gebeld, modem 's nachts uitzetten is nog steeds het devies. Niet te geloven! En dat heeft me weer €3 gekost aan het 0900 nummer. Wie kent er een goede advocaat?
 
Tiger
hetbeest schreef,

Net weer met Online gebeld, modem 's nachts uitzetten is nog steeds het devies. Niet te geloven! En dat heeft me weer €3 gekost aan het 0900 nummer. Wie kent er een goede advocaat?

Eendracht maakt macht, het zou een stuk makkelijker gaan als alle klanten die een probleem hadden zich zouden samenpakken om problemen opgelost te krijgen.

Alleen het probleem hier in Nederland is dat men dat niet doet (durft) dus kan je ook niets afdwingen en dat weet men verdomd goed bij Online en die liggen daar echt niet wakker van dus sukkel maar door met die bullshit.
 
PdK
Dus eigenlijk hebben we een handige gozer nodig die een website maakt waarop iedereen zijn digitale handtekening kan zetten.
Als dan blijkt dat honderden mensen van hun Livebox af willen komt er misschien beweging bij Online.
 
kevinwalter
ik heb het via de online help persoon op dit forum gedaan ik werd gemailt dat ik iemand op moest bellen gedaan en alles werkt weer zoals het hoor te werken aleen de snelheid is 2 mb lager dan vroeger maarja Wink
 
dreke1967
Zaterdag "Speedtouch st706" ontvangen. Alles aangesloten en het werkt nu goed. Geen spooktelefoontjes meer.

Wel moet ik nog even uitzoeken hoe poorten open te zetten, en waarom de nummerweergave bij telefonie nu niet werkt.
Maar dat post ik wel in een andere forum onderwerp, of misschien wil iemand mij een PB sturen.
 
kevinwalter
hoe heb je die gekregen? want ik heb al telkens geraat of ik er ook 1 mag maar online zegt telkens ik zal voor u kijken en dan krijg ik weer een livebox......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 Jul 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie